If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Var på Akvarieleasing igår, de hade den där ensamma T. K. Golden kvar. Den var visst inte vild fångad som jag trodde. Däremot stod det skrivet under artens namn "De finns i sjön", så de kan inte ha menat någon annan firre.
Jag tyckte den hade exakt samma form som en vanlig troffe trots att denna bara var 5-6 cm.
Eftersom det gick åt skogen med mina Ilangi så fick jag ju snällt skaffa en ny grupp. Så nu håller jag på att koppa in 40st F1 körsbär i mitt 540. Dom är ganska små än så länge, en 4-6 cm ca, så jag får hoppas dom växer upp till några riktigt snygga ex......
Var på Akvarieleasing igår, de hade den där ensamma T. K. Golden kvar. Den var visst inte vild fångad som jag trodde. Däremot stod det skrivet under artens namn "De finns i sjön", så de kan inte ha menat någon annan firre.
Jag tyckte den hade exakt samma form som en vanlig troffe trots att denna bara var 5-6 cm.
har oxå sett den och ja blev inte imponerad,inget speciellt med den troffen tycker iaf jag.
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Tömde en ikolahona igår som hade gått på tugg i 20 dagar. Ynglen har en rätt markerad gulesäck kvar.
Kan ynglen ta längre tid än tre veckor på sig att utvecklas?
Vad kan det bero på?
Hon har käkat flingfoder hela ruvningen. Kan det vara så att ynglen käkat foder de sista dagarna och därmed inte förbrukat gulesäcken?
Ja knepigt är det i alla fall
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.
Kommentar