Efter flytten, nystarten
Kollaps
X
-
Jag använder dekorfilm från Bauhaus, jag kör med deras mattsvarta.Lämna en kommentar:
-
Shit va nice. Gillar definitivt SA karet och de andra blir säkert minst lika bra.
Tycker inramningen av Karen med plastfilmen blir fantastisk!
Någon speciell film du använder?
Skickat från min iPhone med Tapatalk ProLämna en kommentar:
-
-
Kul att få se videos. Ser riktigt fint ut. Där har du något att vila ögonen på i mörkaste vintertid.Lämna en kommentar:
-
-
Testade att kopiera in länken igen, testa nu och se om det funkar bättre!Lämna en kommentar:
-
Den första filmen är tyvärr satt som privat.
Den andra filmen, WOW! Väldigt vackert. Rödmunstetrorna rör sig fintLämna en kommentar:
-
En till utan LED-lampan tänd. Fortfarande för vitt ljus..
Senast redigerad av Erik Österlund; 02 September 2016, 12:52.Lämna en kommentar:
-
Ljuset blev inte riktigt bra när jag filmade heller, det är gulare irl, men det ger en bättre bild av utseendet iafSenast redigerad av Erik Österlund; 02 September 2016, 12:53.Lämna en kommentar:
-
-
Igår fick jag i lite fisk i 375:an. Bytte powerhead från 690 L/H till en med 490 L/H, blev rätt tydligt att det var lite för mycket drag när fisken kom i. Tyvärr påverkade det belysningen lite eftersom den klenare pumpen inte orkar få ytan i hela burken i rörelse så "flimret" blev sämre i den högra delen. Men det får man leva med..
1 par fjärlisciklid, vildformen (odlad)
1 par Apistogramma Baenchi
20 stycken rödmunstetror
Tänkte filma lite ikväll, lägger upp det här sen om tekniken fungerar som den skaSenast redigerad av Erik Österlund; 01 September 2016, 08:09.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: