If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ok tack. Jag funderar på att göra som du och köra över och underkant på framrutan. Sen tänkte jag på en gavel på akvariet också som jag har skjutit upp att sätta solfilm på eftersom det var så bökigt på bakrutan. Men om du säger att den här är knepig också så kanske jag skippar gaveln.
Nu har det kommit fisk i malawiburken också, 19 stycken Labeotropheus trewavasae mc. Dom är bara 3-5 cm så det är gott om plats Det ska bli mycket intressant att se utvecklingen på den här gruppen eftersom jag inte har sett dom vuxna firrarna. Bilder kommer så klart!
Kanske en konstig fråga Erik men vad är det för färg på baksidan på Bauhaus mattsvarta dekorfilm?
Den är svart på båda sidorna. Tyvärr går det inte att använda blomspruta när man sätter den för limmet blir grå-vitt så den är klurig att sätta. Det spelar ju förstås ingen roll när man sätter den på framrutan där man inte kommer att se baksidan, men sätter man den på bakrutan är det tålamod som gäller
Mina börjar redan visa tecken på att vara lite väl trygga och simma runt en och en eller i mindre grupper. Blir dom lite skraja så drar dom ihop stimmet igen. Kanske blir bättre om man skaffar fler - eller så blir det värre.. Ett alternativ är att skaffa något som dom är rädda för
Saknar mina citroner De blev 60-70 st i ett 720 liters efter videon... Tyvärr blev de för bekväma och slutade stimma... Har för mig rödmuns stimmar mkt bättre
Jag såg din tråd först nu Erik. Grymt snyggt SA kar och härliga filmer med tetrorna. Ska bli kul att följa utvecklingen. Malawikaret blir säkert bra det med precis som dina tidigare men jag är mest nyfiken på ditt SA. Jag måste säga att du är duktig på att inreda med moduler, det är inte alla som får till ett kar bra bara för att man har ett gäng moduler till hands.
Jag såg din tråd först nu Erik. Grymt snyggt SA kar och härliga filmer med tetrorna. Ska bli kul att följa utvecklingen. Malawikaret blir säkert bra det med precis som dina tidigare men jag är mest nyfiken på ditt SA. Jag måste säga att du är duktig på att inreda med moduler, det är inte alla som får till ett kar bra bara för att man har ett gäng moduler till hands.
Lämna en kommentar: