Efter flytten, nystarten
Kollaps
X
-
Njae, vet inte om det blev så snyggt med den ljussättningen i mitt tycke. Kanske förväntade jag mig mer av det där lummiga och dunkla ljuset som strimma ner lite här och var.
Gillade akvariet med sin inredning och hur du fick till det i början, men sen sabba ljuset det lite om jag får va ärlig.
Det är för skarp och onaturlig övergång mellan vänstra & högra sidan. Vänstra sidan ser lite ut som ett åsk/blixtnedslag & högra en lugn tefärgad djungelbäck.
Hoppas du inte tycker att jag klankar ner på ditt utmärkta projekt. Säger bara vad jag tycker i godan mening.
Nu ser ju inte bilden ut som verkligheten. Då ser det ut precis som jag vill ha detLämna en kommentar:
-
Njae, vet inte om det blev så snyggt med den ljussättningen i mitt tycke. Kanske förväntade jag mig mer av det där lummiga och dunkla ljuset som strimma ner lite här och var.
Gillade akvariet med sin inredning och hur du fick till det i början, men sen sabba ljuset det lite om jag får va ärlig.
Det är för skarp och onaturlig övergång mellan vänstra & högra sidan. Vänstra sidan ser lite ut som ett åsk/blixtnedslag & högra en lugn tefärgad djungelbäck.
Hoppas du inte tycker att jag klankar ner på ditt utmärkta projekt. Säger bara vad jag tycker i godan mening.Lämna en kommentar:
-
-
Senast redigerad av Erik Österlund; 29 August 2016, 12:45.Lämna en kommentar:
-
Ser fint ut. Vad är det för lampor?
Skickat från min E6553 via TapatalkLämna en kommentar:
-
I den andra burken rullar det på, det har börjat komma grönalger
Jag har även installerat ett UVC på 9 watt.
Snart dags att skaffa fisk ocskåLämna en kommentar:
-
-
Det blev varken vatten eller sand i burken igår. Jobbade sent och när jag kom hem var tyvärr energin slut, blir nya tag ikvällLämna en kommentar:
-
-
Vi har ju gott om vatten i Stockholm. Jag brukar ta duschhandtaget och köra ner i en balja med sand så får det stå och brusa ett tag. Lägger en stor sten på så slangen ligger still.Lämna en kommentar:
-
I den andra burken blir det afrika, som gammal malawinörd så är sannolikheten stor att det blir:
Placidochromis phenochilus
Lethrinops sp. "red cap"Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: