Tips om bra web-butik mottages!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • deathdealer
    Användare
    • augusti 2004
    • 1639

    spec"mats"; "själv undviker jag internetbutiker av endast en anledning-dom har för dåliga hemsidor-när/om kvaliten blir bättre finns iaf mitt intresse"

    Arbetar på att göra en bättre!

    Deathdealer
    "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
    "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

    Kommentar

    • bmwpower
      Användare
      • december 2002
      • 1934

      Lyfter en gammal tråd
      Är nu själv sugen på att betsälla från tyskland.
      Är det likadana eheim pumpar däre som här tycker man ser att det finns andra modeller i tyskland.
      Står omdömmena kvar om vissa butiker för det var jku någon som inte var så bra längre.
      VAd ligger frakten per kilo någon som vet ??

      Kommentar

      • Christer T

        Jag har inte sett att det skulle vara någon skillnad i modellbeteckningarna.

        Jag skrev ett omdöme om http://www.aquaristikshop.com/som står kvar. Första gången jag beställde såp var det inga problem. Andra gången tog lång tid och jag fick aldrig svar på när dom kunde leverera. När jag sa att jag ville annulera ordern efter ca 1 månad då fick jag plötsligt svar att den gått iväg. När jag fick filtret, ett Eheim Prof.II 2028 så var två delar felaktiga. Jag bad dom då ersätta dom felaktiga delarna men dom vägrade att svara trots säkert 7-8 e-mail.

        Är det Eheim du ska beställa så tycker jag du ska kolla med Akvarieleasing. Dom hade riktigt bra priser för någon månad sedan. Kanske har dom det fortfarande. Känns ändå tryggare tycker jag att köpa från Sverige om det inte skiljer för mycket i pris.

        Frakten brukar vara ganska lätt att få fram på hemsidorna. När jag köpt mina två olika filter har det blivit rund 170 kr per gång om jag minns rätt.

        Kommentar

        • bmwpower
          Användare
          • december 2002
          • 1934

          Okej det var ju inget vidare om det skulle bli så.
          Får kolla med akvarielesing och jämför man är ju småläning.

          Kommentar

          • Karon
            Användare
            • april 2002
            • 880

            http://www.aquaristic.net/ är också en bra butik.
            Strular det och nätbutiken inte vill reglera skadan kan du även prova att kontakta Eheim direkt och förklara situationen för dem.
            De vill säkert se nöjda kunder då missnöjda sådana skadar deras intressen.

            Kommentar

            Arbetssätt...