If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Du kan lägga in youtubefilmer i forumet genom att skriva in det som står efter "=" (i din länk e47OBC2UGvw&feature=related) mellan youtubekommandon: [y0utube]e47OBC2UGvw&feature=related
[/y0utube] (jag har bytt ut o mot 0 annars visas bilden som nedan)
Wow. Min favve CA. Har blickat många vackra Zebra honor men denna tar priset. Kanon!
Hos mig ar dom valdigt blåa i fargen och honorna har mycket farg i fenor och buk men inte sa dar eld sprakande. Bara att urvals olda pa den och se ifall dom tar efter.
Det kanske är best om det stannar vid en tanke…
Kommer du ihåg hur föräldrarna såg ut och eventuellt varifrån de kom?
Jag skall baske mig dra upp några ur Amatitlan sjön. Där är det skitigare och troligtvis mörkare en bakom din bakgrund. Om du kan få fram avkomma med samma färger kan man nog säga att det våras för zebracikliden!
Jag gav bort några yngel till syrrans grabb när han skulle starta upp ett akvarium och dom har gått där med hans malawis nu i två år snart och det funkar alldeles utmärkt. Jag matar henne med räkmix och flingor med mycket astaxantin nu och jag tycker att hon blir bara mer och mer färggrann för varje dag.
Jag ska dra upp en kull med den här honan och se om ynglen blir lika fina.
Annars kanske du kan släppa in ett gäng bakom bakgrunden...bara en tanke!
Det är inte bara den snyggaste sebran jag sätt utan en av de snyggaste fiskarna jag sett!
Nu är jag kanske part i målet eftersom jag är zebra freak.
Vi får hoppas att hon behåller sina färger och att du kan dra upp lika fina yngel!
Som du troligtvis redan vet så lever zebrorna normalt i vatten mycket likt Malawi och visa i rent Tanganyika vatten. Kanske vore nått at prova, Zebra tillsammans med Malawi eller Tanganyika?
Jag gav bort några yngel till syrrans grabb när han skulle starta upp ett akvarium och dom har gått där med hans malawis nu i två år snart och det funkar alldeles utmärkt. Jag matar henne med räkmix och flingor med mycket astaxantin nu och jag tycker att hon blir bara mer och mer färggrann för varje dag.
Jag ska dra upp en kull med den här honan och se om ynglen blir lika fina.
Lämna en kommentar: