CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Stänger tråden och börjar på CA-bilder del 7 http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?p=822938 -
-
-
Släpp ihop dom med JaggornaVad går dom med nu? Dom brydde sig aldrig om mindre fisk som dom inte såg som nått hot, förutom om dom var små som mat då
Dennna hane avlivade en jaggahane som var ungefär i samma storlek
Och det gick snabbt, han slet dessutom av hela underkäken på en Doviihane som var runt 25 cm och alldeles för kaxig, det hann jag heller inte hindra
Lämna en kommentar:
-
Jag har 3 ungdjur varav en lite xtra stor och kaxig. Riktigt snyggaLämna en kommentar:
-
-
Passar på att lägga upp ett par bilder på en av mina H Carpintis "Rio Escondido"Lämna en kommentar:
-
Parachromis motanaguense ska se om jag inte kan ta en bild på honan i kväll. Köpte paret för någon vecka sen och mitt intryck av det här paret iaf är att dom är betydligt snällare än jaggorna. Men det finns säkert dom som tycker tvärtom. Klart dom flesta ciklider är nog snällare än min Jaguar hane.Hon var riktigt tjusig!
Lämna en kommentar:
-
jag tror iallafall att doviin blir den som överlever.MVH Lelle
Menar du att redtiger är grymmare än dovii.det trodde jag alldrig.
Senast redigerad av jemtlänningen; 13 December 2010, 23:36.Lämna en kommentar:
-
Parachromis motanaguense ska se om jag inte kan ta en bild på honan i kväll. Köpte paret för någon vecka sen och mitt intryck av det här paret iaf är att dom är betydligt snällare än jaggorna. Men det finns säkert dom som tycker tvärtom. Klart dom flesta ciklider är nog snällare än min Jaguar hane.Vad går dom med nu? Dom brydde sig aldrig om mindre fisk som dom inte såg som nått hot, förutom om dom var små som mat då
Dennna hane avlivade en jaggahane som var ungefär i samma storlek
Och det gick snabbt, han slet dessutom av hela underkäken på en Doviihane som var runt 25 cm och alldeles för kaxig, det hann jag heller inte hindra
Senast redigerad av JockeB; 13 December 2010, 21:48.Lämna en kommentar:
-
-
Parachromis motanaguense ska se om jag inte kan ta en bild på honan i kväll. Köpte paret för någon vecka sen och mitt intryck av det här paret iaf är att dom är betydligt snällare än jaggorna. Men det finns säkert dom som tycker tvärtom. Klart dom flesta ciklider är nog snällare än min Jaguar hane.Lämna en kommentar:
-
-
Lämna en kommentar: