CA-bilder del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Dags för lite sunkiga bilder igen, hoppas ni står ut
Först har vi P.Motaguense "red tiger" paret.Lämna en kommentar:
-
-
-
De två som finns i sandby är med största sannolikhet honor.
Vad jag vet så är det väl tyvärr bara jag som är helsåld på umbriferor i detta landet.
För tillfället har jag 2 hanar och 4 honor.Lämna en kommentar:
-
Tackar.
jo, de är fina men ack så svåra att få fram yngel från.
Här är en annan fisk som kan vara lite knepig att ha och göra med.
Caquetaia Umbrifera.
Denna hane, som är några cm över 20 för en märkligt tillbakadragen tillvaro i det stora.
En riktig underdog med andra ord, längst i rangskalan.
Läser man på amerikanska forum så skall de vara riktigt jävliga mot andra fiskar, men denna står sig slätt mot mina viejor...än så länge i alla fall.Lämna en kommentar:
-
Tackar.
jo, de är fina men ack så svåra att få fram yngel från.
Här är en annan fisk som kan vara lite knepig att ha och göra med.
Caquetaia Umbrifera.
Denna hane, som är några cm över 20 för en märkligt tillbakadragen tillvaro i det stora.
En riktig underdog med andra ord, längst i rangskalan.
Läser man på amerikanska forum så skall de vara riktigt jävliga mot andra fiskar, men denna står sig slätt mot mina viejor...än så länge i alla fall.Lämna en kommentar:
-
Dessa lekte i förrgår.
Det blev inte så många ägg lagda, vet inte riktigt varför.
Än så länge vaktar honan så jag håller tummarna att det blir något denna gången.
Mycket hänger på om hanen hann göra det han skulle för honan var och är fruktansvärt aggressiv mot honom.Lämna en kommentar:
-
[QUOTE=jinnarparen;783621]Dessa lekte i förrgår.
Det blev inte så många ägg lagda, vet inte riktigt varför.
Än så länge vaktar honan så jag håller tummarna att det blir något denna gången.
Mycket hänger på om hanen hann göra det han skulle för honan var och är fruktansvärt aggressiv mot honom.[/QUOTE
Grattis Rickard, håller tummarnaMina är också på g igen, hoppas också på bättre lycka denna ggn
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: