If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Grymma bilder Beast! Tänk om man hade kunnat ha plats för så där mycket CA-godingar.
30 centimeters Argentean var för övrigt en praktful rackare! Citrinellumen, den röd-vita, var en riktig läckerbit också, snygg färgkombo
Jag har letat fina citrinellum att dra upp här nu då jag ändå har småfisk överallt, men här finns det bara labiatum verkar det som. Möjligtvis nån korsning med citrinellum, men med mest labiatum i sig, alla har spetsiga munnar med lite tydligare överläpp.
Tackar FI, jaa plats går det ju åt
Jaa korsningen mellan Citrinellum/Labiatum är ju allt för vanlig tyvärr, mina Citrinellus härstammar från en usa import som var F1, som vi gjorde dec-05, har bara "förädlat" färgerna lite på dom
Grymma bilder Beast! Tänk om man hade kunnat ha plats för så där mycket CA-godingar.
30 centimeters Argentean var för övrigt en praktful rackare! Citrinellumen, den röd-vita, var en riktig läckerbit också, snygg färgkombo
Jag har letat fina citrinellum att dra upp här nu då jag ändå har småfisk överallt, men här finns det bara labiatum verkar det som. Möjligtvis nån korsning med citrinellum, men med mest labiatum i sig, alla har spetsiga munnar med lite tydligare överläpp.
Tog denna bild på köpcentrat Triangeln i Malmö.
Kan det vara bifasciata?
Förövrigt ett grymt kar på 5000l med centralare.
Aningen svårfotograferat med dagsljuset som står på karet..
Tog denna bild på köpcentrat Triangeln i Malmö.
Kan det vara bifasciata?
Förövrigt ett grymt kar på 5000l med centralare.
Aningen svårfotograferat med dagsljuset som står på karet..
Lämna en kommentar: