OB, MC och hybridtråden
Kollaps
X
-
Vissa tycks tro att det är bara till att ösa på med Astaxanthin så vipps så blir alla fiskar supersnygga....men så lätt är det naturligtvis inte
Det är tyvärr samma sak när det gäller att ta foton på akvariefisk, somliga tycks tro att det är bara till att köpa en dyr system kamera så fixar allt sig......
hur lätt e de då?Lämna en kommentar:
-
Vissa tycks tro att det är bara till att ösa på med Astaxanthin så vipps så blir alla fiskar supersnygga....men så lätt är det naturligtvis inte
Det är tyvärr samma sak när det gäller att ta foton på akvariefisk, somliga tycks tro att det är bara till att köpa en dyr system kamera så fixar allt sig......Lämna en kommentar:
-
-
Välkommen Janne vi behöver dig o dina inlägg
Snygg fisk Stiffe, vi kan diskutera vara eller inte vara i en annan tråd men en sak är säker, den firren tillhör framtiden.
Jåg igår en tetra som hette Sawbwa resplendens
Dogman and friends - Sveriges trevligaste djuraffär med genuin kärlek för djur! ✓ Snabba leveranser ✓ 30 dagars öppet köp ✓ Hämta i butik ✓
En riktigt grann firre, någon som vet om det är en hybrid eller ej??Lämna en kommentar:
-
En väldigt luttrad malawijanne.JanneLämna en kommentar:
-
-
Det var en riktigt fin firefish Stiffe, så där röda blev inte mina.Lämna en kommentar:
-
underligt, trodde de var odlade så
hur som så har jag under hela mitt akvaristiska äventyr har jag alltid använt mat som har astaxanthin och inte märkt någon skillnad. alls. konstigt?Lämna en kommentar:
-
Välkommen tillbaka efter utvisningstiden
Lämna en kommentar:
-
-
otroligt!
Man hittar verkligen inte sånna i handeln.....
dessa är inte matade astaxhin* heller va?
*stavningen är förmodligen inte korrekt...Lämna en kommentar:
-
Ska jag ha en röd fisk i så är det en så röd auloncara som malawijanne visade här ovan... otroligt!
gillade ob honan med!Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: