Kan inte någon lägga upp lite bilder på OB ful.Katale hanar, får se hur era ser ut, ska fota min i morgon om jag orkar göra ren rutan ; / så lägger jag upp lite bilder .
MVH / Pontus
OB, MC och hybridtråden
Kollaps
X
-
-
-
Stiffe: När börjar troffar visa OB-täckning? Vad jag har förstått så är det när dom är nästan vuxna, stämmer det?
Tack på förhand.Lämna en kommentar:
-
-
Lämna en kommentar:
-
Härligt Perran fortsätt med det, har du inga foton på några av dina bastarder som vi kan njuta av, för i denna tråden är det fritt framLämna en kommentar:
-
-
Otroligt fina fiskar
Kanon djur
När köpte mina första Aulonocaror/ MC,OB,O så fick inget sådant förekomma inom hobbyn,
Man skulle ha orginal fiskarna fast ändå letade man efter Vf Mc,Ob,O (oftast vanligast bland Trewavasae även Fuelliborni och Metraclima).
Då fick man påpeka att Aulonocara sp? Röd rubin ej fanns i sjön utan var urvals odlad av Aulonocara baenschi.
Antagligen något liknande med Fire Fish.
Jag tycker det viktigaste är att man tycker om det man har i karet, men även medveten om det är en hybrid eller liknande.
2000/2001 fann man gula Tropheus körsbär, varje malawi sändning hade 3-5 st nya mestadels Trewavasae, Fuelliborni speciellt en blå Trewavsae med knallröd nos som jag kommer ihåg.
Då fick jag skrivit, det var ett tag sedan
Mvh PerranLämna en kommentar:
-
-
-
Tradigt när det inte händer något på denna tråd
Lägger in några ob troffar och hoppas på att fler kan haka på och lägga in på era bastardsLämna en kommentar:
Lämna en kommentar: