OB, MC och hybridtråden
Kollaps
X
-
-
Chilumba
Lägger upp en bild på Trawawasse Chilumba MC hanne
Undrar hur pass vanlig den är.
Har uppkommit genom vanlig odling av chilumba
Hälsningar TomasLämna en kommentar:
-
ok jag fortsätter mer lite fler bilder av skiftande kvalitetLämna en kommentar:
-
-
-
jag skrev samma i alla bildinlägg orkade inte skriva nåt nytt, men det var ju inga kanonbilder iaf och en hel del skit var det ju oxåLämna en kommentar:
-
Syns inte ett spår av dåligt ljus, dålig skärpa och skitiga rutor (nåja)! Och kvaliten kan man inte heller klaga på! Så ta o knäpp några bilder till!Lämna en kommentar:
-
Fick tokrycket ikväll och slet tag i kameran och drog några bilder, kvaliten e ju inge vidare med dåligt ljus dålig skärpa och skitiga rutor, men det är ju iaf bilderLämna en kommentar:
-
-
Jag har ungdjur från Vf Golden Kalambo just nu som visar OB täckning och dom är ca 1år och 5cm i storlek, men det är bara OB fläckar.
Den riktiga Golden Kalambo täckningen, har mina som färgat om, inte visat förrens efter ca 2 år.
När det gäller Körsbär så har jag ingen aning om när det slår om till OB eftersom jag köpt mina när dom redan varit utfärgade, men det borde väl vara samma........ kanskeLämna en kommentar:
-
-
Den riktiga Golden Kalambo täckningen, har mina som färgat om, inte visat förrens efter ca 2 år.
När det gäller Körsbär så har jag ingen aning om när det slår om till OB eftersom jag köpt mina när dom redan varit utfärgade, men det borde väl vara samma........ kanskeSenast redigerad av stiffe; 24 April 2010, 08:18.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: