OB, MC och hybridtråden
Kollaps
X
-
Vilken festlig konstruktion. Man måste alltså gå in på Science sida via Toms sida. Det går inte länka direkt. Klicka här och klicka vidare http://cichlid.umd.edu/cichlidlabs/k...lications.html Det är artikel 124. -
-
Maltandis,
vore intressant att höra om du får samma spridning på teckningen som de jag får hos mina (se tidigare i tråden).
Hilsen,
/PLämna en kommentar:
-
Tycker vi med, Niklas (Markie här på forumet) var förbi och tog lite kort på våra fiskar (vi är usla på att plåta själva) det här var nog det bästa på våra Malawi. Hoppas väl få lite fler yngel av dom vi har 2+3 VF och ett 20-tal yngel som vi ska dra upp. Fyra av ynglen har det klassiska zebramönstret blårandig men de andra blir kanske som farsan.Lämna en kommentar:
-
-
-
-
-
Vet inte, det är väl inte så roligt med repriser.... Men dessa kanske passar bättre i denna tråd.Lämna en kommentar:
-
-
Min "pappa" till dom barn och barnbarn, jag har efter honom. Han har dock gått ur tidenLämna en kommentar:
-
....men jeg bliver nok lidt fattig!!!jeg hørte at der var en sindsyg amerikaner der tilbød Mr.Veall 10000$...men han afslog
her er lige nogen Ob ChipimbiLämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: