Akvaristikens dinosaurier
Kollaps
X
-
-
För er som har missat det, p. ornatipinnis odling.
/hansKommentar
-
Så coolt! Den där tråden har jag missat. Rejält peppande!
CB-artikeln i förra numret kanske några här har läst. Fler lekar har det blivit, men med samma utgång. Mat. Jag har precis flyttat så det har funnits lite för lite tid till att göra ett seriöst försök med uppdrivning av yngel. Måste bara få berätta att jag nu har en massa anubiasväxter på rötter i karet, och jag vet inte om detta triggade igång lek för ikväll, bara ett par dagar sedan växterna lades ned så fick jag se lek igen. Hela förloppet. En härlig syn minst sagt! Och kanske kanske kanske kan något ägg klara sig. Hoppet finns! Äggen singlade i alla fall ner som snö ner bland växterna precis som de ska. Spännande!Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
Hittade den här tråden, när jag sökte på något helt annat på internet. hade ingen aning om att den fanns
Jag har ju faktiskt en hel del "Dinosaurier" i akvarievärlden, ä'r jag alldeles ensam om det nu, eller finns det fler ?Kommentar
-
Oj kolla en bichirtråd
Jag har följande
1x ornatipinis 32cm
1x ansorgi 28cm
1x SB endlicheri
1xSB lapradei
5x endlicheri 35-52cm
3x lapradei 35-48cm
2x delhezi 31-40cm
1x bichirbichir 32cm
Sålde tyvär min congicus förra helgen på 28cm :/ skulle gärna posta bilder men de går ju inte tyvärrKommentar
-
Tycker att jag känner igen den där listan från ett annat forum
Hur stor är SB endin? Eller snarare hur små kan en sådan SB bli?Kommentar
-
Oj kolla en bichirtråd
Jag har följande
1x ornatipinis 32cm
1x ansorgi 28cm
1x SB endlicheri
1xSB lapradei
5x endlicheri 35-52cm
3x lapradei 35-48cm
2x delhezi 31-40cm
1x bichirbichir 32cm
Sålde tyvär min congicus förra helgen på 28cm :/ skulle gärna posta bilder men de går ju inte tyvärrSenast redigerad av DaRe; 05 October 2013, 17:39.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
letar efter lite fengäddor här, hittade lite olika i Åleds men dom var så små så dom hade nog blivit midda här så dom får växa till sig lite innan jag tar hem någraKommentar
-
Akvaristikens dinosaurier
http://m.youtube.com/watch?feature=plcp&v=JOpvIAATwJY här är en gammal film på dem
Skulle gärna lägga upp bilder men e inte medlem så de verkar inte funka:/Kommentar
-
http://m.youtube.com/watch?feature=plcp&v=JOpvIAATwJY här är en gammal film på dem
Skulle gärna lägga upp bilder men e inte medlem så de verkar inte funka:/
Det krävs inget medlemskap. Kör du internet explorer så är det förklaringen. Vi har en bugg på vår hemsida som jag tror vår webmaster bossep jobbar stenhårt på.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Ok nepp tapatalk just nu faktist tack så mkt ska lägga upp bolder när jag har en dator i närhetenKommentar
-
Kör du tapatalk för iPhone så har vi haft issues tidigare. Jag la just upp bilder med tapatalk på Android så det funkar iaf. Jag valde som attachment, tapatalk har ju uppgraderats ordentligt nyligen.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Yepp iphone tyvärr:/ jo brukar göra så men kan inte välja det alternativet de står nå felmedelande:/ får testa senare dåKommentar
Kommentar