Woho! Nytt akvarium, 400 liter! tips!
Kollaps
X
-
m får tänka på det här med spottarna..
men jag har vart borta en dag nu i helgen och komm tillbaka igår, och då så har min slminline och en amssa stena blivit ljusbruna... har bytt vatten två gånger, antar att det är för att akvariet börjar komma igång nu... men hur gör amn för att få bort det och tja är det ngt jag bör tänka på?Lämna en kommentar:
-
ja röd fisk skall vara den grolux där så jag har den själv i 222liter för firefish..
men aquareller så bra där med blå fiskar.. men bra gärna med en till är power-glo för den vacker blir stenar.. men din valt den så testar på det.. du behöver inte ha fyra lys-rör den så ta två lys-rör för den..Lämna en kommentar:
-
Sitter dessa ramper ihop? Om inte så kör bara med en och ha några hologenspottar bak istället.
http://www.blocket.se/lund/Halogenar...__22752258.htm
så jävla tacksam att det finns folk som hjälper mig så med detta många tack ska ni ha!Lämna en kommentar:
-
-
Gäst svarade2 st t5 Aquarelle med reflektorer är fullt tillräckligtLämna en kommentar:
-
-
Gäst svaradeLämna en kommentar:
-
ok så aquarell på alla 4 rören? får jag fram fiskarna s färger då oavsett färg tex blå röd osv osv??Lämna en kommentar:
-
har ju en t5 ramp och ett av rören ( av 2) har ett grönt sken, vilket jag tycker e riktigt fult, och vill byta ut det, vilket t5 rör bör jag byta ut det till?? t8 rör vet jag att de finns olika men är kass på just t5.. så den som har en hint om vad jag kan välja pls help? =)Lämna en kommentar:
-
ja whitelipsen och northern blue kommer jag inte fylla på mer av utan där e jag nöjd.
det är om jag ev skulle ha 6 st johanni till och sedan ha ev en eller två sorter till i grupper om runt 6-8..Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: