Mitt Akvariebygge - del 1

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • LN
    svarade
    Hohoho God Jul.

    Efter en vecka pa Stradbroke sa ar vi ater pa fastlandet.
    Svensk Julafton ikvall o Aus. jul i morron

    Lämna en kommentar:


  • joe
    svarade
    Ursprungligen postat av LN
    Hujjanna hujjana.
    Efter 45 timmars resa o nagra timmars somn sa ar man lite sliten.
    Men en sval morronbris o 25 grader gor att man mar prima.

    O pojken min kaskadspydde i natt pa planet. men forutom det sa gick resan ok.
    Hoppas fortsättningen på semestern gick bättre - även om man får ta en och annan malör när man reser med barn.

    När vi reste till USA/LA för några år sedan betalade äldste grabben (6 år då) priset för att ha levt på Cola och jordnötter under 11 timmars flygresa med att "kolka" så fort han satte sig i vännernas bil för resan hem till dem...men det blev bra det med till slut...

    Men detta var rejält OT - jag bara ville undra om det senaste i akvariebygget - för semestern kan väl inte vara så länge till och nu måste du väl vara sprängfylld av idéer efter alla vilotid?? Är nyfiken, men vill samtidigt passa på att önska GOD JUL och så hör du av dig till oss när "tiden är inne!"

    Lämna en kommentar:


  • Cichlidaholic
    svarade
    Ursprungligen postat av LN
    Hujjanna hujjana.
    Efter 45 timmars resa o nagra timmars somn sa ar man lite sliten.
    Men en sval morronbris o 25 grader gor att man mar prima.

    O pojken min kaskadspydde i natt pa planet. men forutom det sa gick resan ok.
    Hoppas du hade spypåse tillhands och körde mr bean tricket på dem i raden framför

    Nej men det låter trevligt, själv har jag legat sjuk en vecka och säkerligen inte sett solen på minst 2 veckor.. glömt hur den ser ut =( Får stirra i akvarieramperna eller lägga mig i solariet o drömma mig bort =)

    Lämna en kommentar:


  • Alexander Ylipää
    svarade
    Grattis Larry, nu är du fast!

    Lämna en kommentar:


  • Pieter
    svarade
    Ursprungligen postat av Falköping Andreas
    Låter riktigt fint larry! Ha en trevlig resa och låt kärleken flöda
    undra om det var det han mena med att han var "trött å sliten"?

    //Pieter

    Lämna en kommentar:


  • Falköping Andreas
    svarade
    Låter riktigt fint larry! Ha en trevlig resa och låt kärleken flöda

    Lämna en kommentar:


  • LN
    svarade
    Hujjanna hujjana.
    Efter 45 timmars resa o nagra timmars somn sa ar man lite sliten.
    Men en sval morronbris o 25 grader gor att man mar prima.

    O pojken min kaskadspydde i natt pa planet. men forutom det sa gick resan ok.

    Lämna en kommentar:


  • Tedde
    svarade
    Många grattis..!!!

    Lämna en kommentar:


  • LN
    svarade
    Tack allihopa

    Lämna en kommentar:


  • Hank
    svarade
    Grattis Larry och Camilla!!
    (troddde ni redan var gifta )

    Lämna en kommentar:


  • Bilbo
    svarade
    Får oxå stämma in i gratulationerna Larry.

    Lämna en kommentar:


  • Lars Andersson
    svarade
    Ursprungligen postat av jannemannen
    Larry ! Angående detta med belysning. Du måste bara ha metallhalogen över ett såpass påkostat akvarium ! Kanske ha några lysrör som komplement till MH. Men inte bara lysrör !

    Kolla lite på http://www.aquastyle.se/

    Dom har prisvärda armaturer tycker jag !

    Mvh/Janne
    Grattis till giftermålet. Själv gifte jag mig efter 12 års test och jag hade då testsläpat den blivande frun ett varv runt i Afrika. Hon är skitduktig på att sköta fisken men numera nyttjar jag Willhelm till att sköta fisken på mina resor. Han är ännu mer skitduktig.

    Jag har en bunt metallhalogener som bara skräpar, lämplig bröllopspresent kanske? Som sagt bröllopet hade jag ingen aning om, annars hade jag skickat dig till "bröllopsklänningsgatan" i Hong Kong. Jag antar att Ausieresan är en bröllopsresa. Näväl, på ett dygn i HK kan jag inte fixa mycket men säg till om Du vill ha något fixat när ni är i HK. Jag kan få det mesta gjort och en försenad bröllopsmiddag på "Jambo Floating Restuarant" går inte av för hackor.
    Men om jag förstått det rätt så är det Disneyworld som gäller. Barnen skall ju ha sitt, Lycka till

    Hör av Dig

    Lämna en kommentar:


  • cf.akvarielagret
    svarade
    Vad fick ni i bröllopspresenter ?

    (själv har jag varit en bröllopspresent till Johan Renk att göra rent hans akvarium
    hur lågt får man sjunka men tack för ölen)

    Lämna en kommentar:


  • Wilhelm
    svarade
    Ursprungligen postat av joe
    P.S Lägg märke till på bröllopsfester att de redan gifta säger "Lycka tiill!", de som ännu inte hunnit dit säger "grattis!" D.S
    Hmm... måste ändra mig då!

    LYCKA TILL LARRY med FRU!!!

    Lämna en kommentar:


  • DreamMaster
    svarade
    Grattis

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...