If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Kostnad för film? Varför ska han fota på film ifall NCS ska ha det till artregistret?
Lämna en kommentar:
Gäst svarade
Hej! Upprop till NCS Styrelse!
Hej!
Jag vill att ni ställer samman vad ni vill ha fotograferat då jag kommer och ha kontakt med Douglass ikväll han ringer mig så fort han vet börjar han och fota han kommer samtidigt och ta diskusbilder åt mig,Mvh Ann-Mari PS Ni inom styrelsen kan mail mig internt vad ni vill ha fotat
Hej!
Micke det är löst nu,lyssna nu riktigt noga på mig,jag har precis talat med Douglass och han ställer sitt yrkes kunnande till förfogande för NCS artregister han kommer och ta nya bilder eller dom som fattas det enda han begär är kostnad för film samt ett arvode han är medlem i fotografförbundet mne sa till mig att han gärna hjälper NCS med kanonbilder till artregistret,detta tycker jag låter mycket bra då får ni hur bra foton som helst i färg så klart
Då förstår jag inte hur vi ska kunna få se hans bilder här i forumet.
Lämna en kommentar:
Gäst svarade
Hej!
Hej!
Nja Micke medlem vet jag inte om han blir han har inte det intresset för hobbyn som vi har däremot kan jag tala med honom om han kan hjälpa till och fota ciklider som kommer upp i eventuellt artregistret fast Douglass vill nog ha lite betalt med tanke på att han är j-vligt skicklig det är ju hans jobb,Mvh Ann-Mari PS jag ska tala med honom om artregistret
Hej!
I vilket fall som helst så är Douglass en toppfotograf han har som jag sagt tidigare givit ut en massa böcker och nu ska han fota för mig mina diskus plus en massa andra diskus osm kommer upp här i sinom tid,Mvh Ann-mari
Vad kul att Douglass ska bli medlem!
Lämna en kommentar:
Gäst svarade
Hej!
Hej!
I vilket fall som helst så är Douglass en toppfotograf han har som jag sagt tidigare givit ut en massa böcker och nu ska han fota för mig mina diskus plus en massa andra diskus osm kommer upp här i sinom tid,Mvh Ann-mari
Lämna en kommentar: