Frågelåda För allt inom foto.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Gäst
    Gäst svarade
    Hej!

Hej!
    Hna hjälper till med foton som fattas och tar nya om så behövs,Mvh Ann-Mari

Lämna en kommentar:

• StefanL
    svarade
    Kostnad för film? Varför ska han fota på film ifall NCS ska ha det till artregistret?

Lämna en kommentar:

• Gäst
    Gäst svarade
    Hej! Upprop till NCS Styrelse!

Hej!
    Jag vill att ni ställer samman vad ni vill ha fotograferat då jag kommer och ha kontakt med Douglass ikväll han ringer mig så fort han vet börjar han och fota han kommer samtidigt och ta diskusbilder åt mig,Mvh Ann-Mari PS Ni inom styrelsen kan mail mig internt vad ni vill ha fotat

Lämna en kommentar:

• Micke
    svarade
    Jättebra Annmari

Lämna en kommentar:

• Gäst
    Gäst svarade
    Hej!

Hej!
    Micke det är löst nu,lyssna nu riktigt noga på mig,jag har precis talat med Douglass och han ställer sitt yrkes kunnande till förfogande för NCS artregister han kommer och ta nya bilder eller dom som fattas det enda han begär är kostnad för film samt ett arvode han är medlem i fotografförbundet mne sa till mig att han gärna hjälper NCS med kanonbilder till artregistret,detta tycker jag låter mycket bra då får ni hur bra foton som helst i färg så klart

Lämna en kommentar:

• Micke
    svarade
    Ursprungligen postat av annmari
    Hej!
    Nja Micke medlem vet jag inte om han blir
    Då förstår jag inte hur vi ska kunna få se hans bilder här i forumet.

Lämna en kommentar:

• Gäst
    Gäst svarade
    Hej!

Hej!
    Nja Micke medlem vet jag inte om han blir han har inte det intresset för hobbyn som vi har däremot kan jag tala med honom om han kan hjälpa till och fota ciklider som kommer upp i eventuellt artregistret fast Douglass vill nog ha lite betalt med tanke på att han är j-vligt skicklig det är ju hans jobb,Mvh Ann-Mari PS jag ska tala med honom om artregistret

Lämna en kommentar:

• Micke
    svarade
    Ursprungligen postat av annmari
    Hej!
    I vilket fall som helst så är Douglass en toppfotograf han har som jag sagt tidigare givit ut en massa böcker och nu ska han fota för mig mina diskus plus en massa andra diskus osm kommer upp här i sinom tid,Mvh Ann-mari
    Vad kul att Douglass ska bli medlem!

Lämna en kommentar:

• Gäst
    Gäst svarade
    Hej!

Hej!
    I vilket fall som helst så är Douglass en toppfotograf han har som jag sagt tidigare givit ut en massa böcker och nu ska han fota för mig mina diskus plus en massa andra diskus osm kommer upp här i sinom tid,Mvh Ann-mari

Lämna en kommentar:

• StefanL
    svarade
    Ursprungligen postat av Bedson
    Hade inte Hemglass en glass som hette Douglass för något år sedan
    Trots min något suspekta volym så äter jag faktiskt inte mycket glass, så det har passerat mig att man kan stava namnet så...hehe...

Lämna en kommentar:

• Bedson
    svarade
    Ursprungligen postat av Malawe
    Ok..det blev bättre när jag stavade rätt vilket jag trodde var felstavat från början..men han heter tydligen Douglass...
    Hade inte Hemglass en glass som hette Douglass för något år sedan

Lämna en kommentar:

• StefanL
    svarade
    Ok..det blev bättre när jag stavade rätt vilket jag trodde var felstavat från början..men han heter tydligen Douglass...

Lämna en kommentar:

• Gäst
    Gäst svarade
    Hej!

Hej!
    JOdå Malawe gå in på google sökmotor och sök på dom svenska sidorna så hittar du han har skrivit massor av böcker också,Mvh Ann-Mari

Lämna en kommentar:

• StefanL
    svarade
    Hittar inget speciellt om honom på webben, men det ska bli intressant att se hur han kan ge stil åt foton på fiskar med sitt kunnande.

En amerikansk fotograf såvitt jag förstått.

Lämna en kommentar:

• Gäst
    Gäst svarade
    Hej!

Hej!
    Jadå Malawe han har gett ut böcker om foto och heter Douglass Kneedler han är god vän till oss han kommer bla och fota på lagret,Mvh Ann-Mari

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...