Jaguarciklid 2003 - del 5

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • FI
    Användare
    • augusti 2002
    • 3743

    "så då är det altså silver-morph jag skall spendera mitt resterande liv efter att hitta."

    Jepp. ;D
    Eller också accepterar du att inte alla fiskar du köper blir lika vackra som prisvinnande exemplar... Man ska nog ha extremt tur om fisken man köper blir både extremt vacker och dessutom får ett härligt beteende, det kan inte hända särskilt ofta.

    Mvh Fredrik Isaksson
    Fredrik Isaksson
    Bildarkivet

    Kommentar

    • walle_1
      Användare
      • februari 2003
      • 708

      FI:s har definitivt snyggare kropp och även finare lila och blå/grön-färg på sig. Men det kommer väl så småningom för min också antar jag.


      MVH Martin

      http://m1.271.telia.com/~u27102612/

      Kommentar

      • chrillo
        Användare
        • februari 2003
        • 180

        Tjenis!

        Nu dröjjer det inte länge föräns jag är lulebo och har internet igen wieee =). FLyttar imorrn. Hur som helst så har jaguar hanen börjat bli riktigt aggresiv mot honan mellan lekarna nu och anfaller med full styrka. Dock så spänner honan upp sig och attackerar tillbaks då hanen kommer som gör att han avbrytar attacken. Har sett båda stå och spänna sig mot varann och en gång har liplock varit ruskigt nära. Honan verkar inte rädd för hanen utan möter hans attacker hela tiden. Det hela är riktigt intressant att beskåda. De attackerar varann ett tag sedan simmar de helt fridfullt vid varandras sida igen. De har än så länge lekt 4 gånger. 4e leken är precis avklarad och alla yngel är borta nu utom nått enstaka.

        Flyttar förövrigt alla 3 stora karen den 10e till luleå så det kommer bli ett heldags göra det =). Jaggarna ska flytta till 540l karet.
        720liter Malawi

        Mvh /Christian
        http://www.akvaristforeningnord.org

        Kommentar

        • Daniel Odell
          Användare
          • januari 2003
          • 2437

          Vi behöver se bilder på dina jaggor!
          fish r friend

          Kommentar

          • walle_1
            Användare
            • februari 2003
            • 708

            Nu har jag lagt in lite fler bilder på fiskarna och även en film.

            Jag har använt en annan fokusmetod nu så iaf jag tycker att de nya bilderna blev skarpare och inte lika suddiga.

            På oscarn kunde jag till och med använda blixt utan att han blev gul. Han är såpass mörk så det är svårt för kameran att fokusera om man inte kör med blixt.

            En lite ny organisation har skett på sidan. Den ser lika ut men det ska gå fortare att ladda miniatyrbilderna nu. Däremot så måste man ladda hem bilderna man klickar på just när man klickar. Tidigare så var minityrerna samma bilder som dom stora. Så när minityrerna var färdigladdade så var det bara att klicka så kom den stora på en gång. Detta är dock lite onödigt eftersom man ser miniatyrer och kan väja bild efter det.

            Vet inte om ni fatta, men det kommer gå bättre för modemägare nu iaf.


            MVH Martin

            http://m1.271.telia.com/~u27102612/

            Kommentar

            • FI
              Användare
              • augusti 2002
              • 3743

              Martin:
              Alltid lika kul att se fina jaguarbilder.
              Filmen som du pratade om går däremot inte att komma åt, länken "Filmer" verkar gå till din hårddisk.

              Mvh Fredrik Isaksson

              Fredrik Isaksson
              Bildarkivet

              Kommentar

              Arbetssätt...