Allmän Buggrapportering för ciklid.org

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ewa
    NCS Medlem
    • mars 2013
    • 457

    Google Crome funkar inte varje gång när jag vill se filmerna. Jag brukar i så fall byta till Explorer också.

    Kommentar

    • bossep
      Användare
      • januari 2013
      • 2352

      Ursprungligen postat av Pabbe
      Testat runt i Google Chrome och det verkar inte gå att spela upp några klipp från Youtube här. Gick in i artregistret och kollade filmer där i Crome. Visades inte.
      Är detta nytt eller rapporterat tidigare?
      Jag använder Explorer 11. Det funkar.
      Kan du posta länk som inte fungerar?
      Webmaster för Ciklid.org.
      Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.

      Kommentar

      • Pabbe
        NCS Medlem
        • september 2006
        • 1805

        Ursprungligen postat av bossep
        Kan du posta länk som inte fungerar?
        Som sagt, jag använder Explorer 11 som standard. Inga problem. Med Goofle Chrome Version 35.0.1916.153 m, går det inte att se något klipp överhuvudtaget. Ingen film i artregistret. Bara blankt.
        Men denna är från ett klipp jag själv lagt in, och de med Chrome kan inte se. Inlägg två med rubrik" Liten strid om bästa grottan. Salvini - Carpintis"
        Tråden är i första hand avsedd för bilder på Centralamerikanska ciklider och diskussioner kring eller med anknytning till postade bilder. Allmänna frågor och diskussioner behandlas med fördel i nya trådar då det blir lättare att söka efter nyttig information i efterhand på forumet. Skriv ut artnamnet på postade bilder i


        I Crome står: Something went wrong. Please make sure you added the video correctly. Click here to see how YouTube videos should be embedded. There could also be a technical issue that's not your fault. Click here to view the video on YouTube's site. If this link doesn't work, you did something wrong.

        Kommentar

        • Mikael W
          NCS Medlem
          • augusti 2002
          • 8598

          Hej

          För tillfället fungerar inte länken till stadgarna.
          mvh
          Mikael W
          (NCS-medlem sedan 1981)

          Kommentar

          • Banderad
            Användare
            • februari 2006
            • 3479

            Mycket som inte fungerar, vilket en uppdatering Bosse håller på med kommer att lösa (hoppas vi).

            Kommentar

            • ewa
              NCS Medlem
              • mars 2013
              • 457

              Jag ser inte vedeoklippen heller, de som finns i artregistret. Google Crome här också.

              Ha en fortsatt bra sommar!!!!!

              Kommentar

              • Mikael W
                NCS Medlem
                • augusti 2002
                • 8598

                Nu funkar länken till stadgarna. Tack, snabbt jobbat.
                mvh
                Mikael W
                (NCS-medlem sedan 1981)

                Kommentar

                • bossep
                  Användare
                  • januari 2013
                  • 2352

                  Det bör snart fungera med alla brustna länkar men som:

                  Vilket gör att Google och gänget inte gillar det. Jag skall försöka få det att bli som tidigare
                  Webmaster för Ciklid.org.
                  Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.

                  Kommentar

                  • DaRe
                    NCS Medlem
                    • september 2009
                    • 22831

                    Varje gång jag svarar på ett inlägg får jag meddelande om att jag försöker posta två gånger på raken. Jag använder chrome och mac. Efter jag gjortinlägget dyker denna text upp längst upp på skärmen:
                    Warning: Only variables should be passed by reference in ..../newreply.php on line 389
                    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

                    ///David
                    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

                    Kommentar

                    • bossep
                      Användare
                      • januari 2013
                      • 2352

                      Ursprungligen postat av DaRe
                      Varje gång jag svarar på ett inlägg får jag meddelande om att jag försöker posta två gånger på raken. Jag använder chrome och mac. Efter jag gjortinlägget dyker denna text upp längst upp på skärmen:
                      Warning: Only variables should be passed by reference in ..../newreply.php on line 389
                      Det låter som ett kakfel. Kan du kolla så du accepterar kakor? Jag ser inte felet på win/crome.
                      Webmaster för Ciklid.org.
                      Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.

                      Kommentar

                      • DaRe
                        NCS Medlem
                        • september 2009
                        • 22831

                        Japp jag accepterar kakor. Felet har funnits några veckor/månader.
                        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

                        ///David
                        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

                        Kommentar

                        • bossep
                          Användare
                          • januari 2013
                          • 2352

                          Ursprungligen postat av DaRe
                          Japp jag accepterar kakor. Felet har funnits några veckor/månader.
                          Har du testat med någon annan webläsare? Jag har inga problem med win/crome. Tyvärr har jag ingen Apple maskin här.
                          Webmaster för Ciklid.org.
                          Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.

                          Kommentar

                          • bossep
                            Användare
                            • januari 2013
                            • 2352

                            Någon annan som har problem med mac och crome? Eller för all del någon annan kombination?
                            Webmaster för Ciklid.org.
                            Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.

                            Kommentar

                            • PiaJo
                              • januari 2011
                              • 1744

                              Jag kan inte ladda upp bilder längre kör IE10..det som händer är att det bara står och snurrar hur länge som helst och sen händer inget, jag har dragit ner storleken på bilderna så de är små.
                              ----------------------------------
                              /PIA

                              Kommentar

                              • Mikael W
                                NCS Medlem
                                • augusti 2002
                                • 8598

                                Samma här, men bara på jobbet. Hemma och med gummans bärbara går det bra.

                                En ana grej som tidigare arit uppe: Måste logga in 2 gånger. Men detta bara med den bärbara, och bara med Firefox.
                                mvh
                                Mikael W
                                (NCS-medlem sedan 1981)

                                Kommentar

                                Arbetssätt...