Lansering av Android app!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • BalsbyMange
    Användare
    • juni 2011
    • 635

    Jag har kollat lite på just översättning. det handlar ju mest om att jag ska sluta vara lat o inte hårdkoda in svenska i appen men de fixar ju sig. Det man då har är en fil som man kan ändra i viss text från svenska till rätt språk och sedan drar man in denna i appen. Detta får ju göras av någon som kan språket.

    Tar ni fram någon som vill hjälpa mig med översättningar så ska jag generera filen.
    Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig

    Android-appen iOS-appen

    Kommentar

    • BalsbyMange
      Användare
      • juni 2011
      • 635

      Lite förändringar kommer nu att ske för Android appen. För att kunna supporta nyare versioner av Android kommer framöver nya versioner endast att släppas till Android version 4.0 och senare.

      Har man en äldre version kommer givetvis appen att leva kvar i telefonen men inga nya versioner installeras. Vad jag kan se är det endast ett fåtal telefoner som har den installerad på 2.2 och 2.3.3.

      Jag kommer nu samtidigt att uppgradera appen enligt nyare regelverk och om något inte fungerar hundra så hör av er så löser vi det.
      Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig

      Android-appen iOS-appen

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • september 2009
        • 22831

        Tack för infon
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        Arbetssätt...