CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
När jag såg att lagret skulle få in denna från Escondido var jag snabbt där idag då de kom med frakt och köpte några. Det finns artbilder här på siten och blir de så spektakulära så är det bara att tacka och ta emot!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
det är den finaste texas modellen enl min smak(Econdido) hehe.. Kanon val!
tror den får lite större prickar en capinte + mera blå i botten..kan bli en tuffing vid könsmognad då den bildar par vid lek är dom super vassa på sköta yngel som det flesta CAMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Vad tror ni om Robertsonin då kommer de att tuffa till sig då de växer på sig?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Mycket tjusiga firrar du fått tag i DRE, har ingen erfarenhet av Robertsoni så vet ej om dom blir tuffare.
har just fått mitt medlemskap nu o tänkte ladda upp lite bilder själv men bilderna från digitalkameran blir för stora för att ladda upp här, någon som kan tipsa om ett program att komprimera dom med?720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
Mycket tjusiga firrar du fått tag i DRE, har ingen erfarenhet av Robertsoni så vet ej om dom blir tuffare.
har just fått mitt medlemskap nu o tänkte ladda upp lite bilder själv men bilderna från digitalkameran blir för stora för att ladda upp här, någon som kan tipsa om ett program att komprimera dom med?Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Jag väljer de bilder jag vill ha och klickar höger på alla och sedan skicka till mailmottagare. Då får du möjlighet att välja storlek. Då öppnas ett nytt mail och där väljer jag att spara alla bifogade filer. De sparade filerna är då i lämplig storlek. Att använda GIMP tar på tok för mycket tid för en stressad småbarnspappa som jag.
Jag har nu laddad ner ett program som lägger till en meny på högerklickmenyn som heter resize image. Den hanterar flera bilder på en gång, dock blir de något för små.
Jag tycker detta borde fixas i detta forum så man enklare kan smacka in bilder.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
har just fått mitt medlemskap nu o tänkte ladda upp lite bilder själv men bilderna från digitalkameran blir för stora för att ladda upp här, någon som kan tipsa om ett program att komprimera dom med?
Edit: Fast nu kanske vi skulle börja koncentrera oss lite på bilder i denna tråden igen. Själv har jag inga nya att visa men det kommer framöver någon gång.
/JockeSenast redigerad av Banderad; 08 October 2010, 09:01.Kommentar
-
Okej tack för alla svar720liter CA
Parachromis loisellei
250liter CA
Thorichthys meekii yngel
-
dempsy och salvini har en liten revirfejd.
Och en på Dempsy paret,720liter CA
Parachromis loisellei
250liter CA
Thorichthys meekii yngel
-
Kommentar
-
jo det e ganska överfullt för tillfället, har ett par texas ett par zebra ett par elfenben(albino zebra) 1 festae 2 guldsömmar och ett par tigerciklider utöver dom firrarna på bilden då.
Måste börja gallra bort lite fisk snart för dom börjar växa på sig lite blir nog zebrorna o tigrarna som åker ut först,
har ett 250 liters som det bara går ett par paletter i för tillfället så dit lär nog ett par zebra och tigrarna åka iaf.Senast redigerad av Thompa; 08 October 2010, 14:08.720liter CA
Parachromis loisellei
250liter CA
Thorichthys meekii yngel
-
Tigerciklider, vad är det?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
happ! då har man vart och impuls köpt Vieja maculicauda, så har fått städa ur 720 liters lite nu, bilder kommer inom kort720liter CA
Parachromis loisellei
250liter CA
Thorichthys meekii yngel
Kommentar