CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
tjena jocke Den störste som är en hane är väl runt 15-16cm nu de andra är mellan 10-12cm ja det var små när jag fick dom kanske 5-6cm ca men de har vuxit hyfsat iaf hehe..betydligt lugnare dessutom inga marodörer som de förra var utan lugna fina en kanon fisk! hittade 5 bilder till så jag kör dom nu visserligen samma firrar men det lär ju dröja innan jag lägger in igen hehe,Har en fråga de första 2 bilderna är på min Motaguense har en singel lugnast så men är det verkligen en hane?? -
-
-
Vilka snygga fiskar (och bra bilder) Micke! Argenteorna är underbart fina. Hur stora är de nu (för det var väl de du fick tag på som ganska små i Nol?)?
/JockeLämna en kommentar:
-
-
kul att ni gillar bilderna...tror där är fler på lager men jag ska kolla på det imorrn natti..Lämna en kommentar:
-
Schyssta bilder!! Ser fram emot att mina växer på sig, menjag ska njuta medan de växer och har ingen brådska egentligen.Lämna en kommentar:
-
-
-
Vilka snygga bilder Micke! Vad är det för art som är vit i kroppen..Zonata? Skitsnygg är den..Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: