Troffetråden 2010
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Lämna en kommentar:
-
Hej, Jag har förvisso Kambwimba men liknar ju. Jag tycker troffar i allmänhet blir och är bäst utfärgade från ca 18-24 månader.
Lägger med en lite bildserie på de unga.
I dag är gruppen ungefär är ca 18 månader och nu börjar några dominanta hanarna sticka ut lite ifrån de övriga.
Bild;
1. ca 6 månader
2. ca 9 månader
3. ca 12 månader
PS! Bildserien är ju inte på samma individ, men hela gruppen är ganska jämn i färgen då dessa kort togs.
Hälsningar
Johan
Det känns som att du är den nya Roger Persson, det vill säga att det är du som leder utvecklingen vad det gäller troffar, dina red cheek är helt kanon, hur många lyckas med det, ja, lyckas man med det så är man grymt duktig.JanneLämna en kommentar:
-
Snygga bilder! Har också, sen en vecka, Kambwimba i varierande åldrar/storlekar och det är några hanar som är riktigt snygga redan.
Hej, Jag har förvisso Kambwimba men liknar ju. Jag tycker troffar i allmänhet blir och är bäst utfärgade från ca 18-24 månader.
Lägger med en lite bildserie på de unga.
I dag är gruppen ungefär är ca 18 månader och nu börjar några dominanta hanarna sticka ut lite ifrån de övriga.
Bild;
1. ca 6 månader
2. ca 9 månader
3. ca 12 månader
PS! Bildserien är ju inte på samma individ, men hela gruppen är ganska jämn i färgen då dessa kort togs.
Hälsningar
JohanLämna en kommentar:
-
-
En hanne och en hona (om bilderna blev rätt vill säga)Lämna en kommentar:
-
-
Testade att sänka tempen till 22,5 grader hos mina Pemba. Färgerna blev grymma, det var slagsmål och lek överallt. Resulterade i två tuggLämna en kommentar:
-
-
-
Vattnet är viktigt, jag kör med byte en gång i veckan, dom verkar trivas annars. Bara färgen som jag jobbar medLämna en kommentar:
Lämna en kommentar: