rip michael jackson.
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Man får tycka vad man vill om Michael Jackson, men jag tycker lik väl att hans musikaliska gärning inger respekt som en av de stora när musiken fortfarande utvecklades.
R.I.PJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________ -
Ingen människa mår bra av att dyrkas som en "GUD". Detta är Michael Jacksson ett bevis på. Det finns tyvärr flera sådanna bevis i musikvärlden.
Han var ett musikaliskt geni. Synd om honom tycker jag =(Kommentar
-
Bra musik
men han blev tio år för gammaljag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
jag slutade bry mig om honom när han befarades (med stor sannolikhet) vara pedofil därefter är jag bara glad när jag slipper höra talas om honom och hans musik......
hård kommentar men gör man sådana gärningar så är man inte vatten värd.
min åsikt och den står jag för och tänker inte debattera om det kommer massa trams..........Senast redigerad av cichlids4fun; 26 June 2009, 23:58. Anledning: fel ordval eftersom han inte var dömd i domstolMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Han var en sångare av högsta rang.
Hyfsad dansare också.
En musiker och artist som jag lyssnat mycket på.Jag blev skrämd av "Triller" videon när jag var 12.
En makalös musiker för mig.
R.I.PKommentar
-
Bryr mig varken om honom eller hans musik eller vet något om honom förutom det som skvallerpressen har skrivit (som kanppast har någon högre sanningshalt) . Dock så har han aldrig dömts för några sexbrott - däremot fått skadestånd av tidningar när dom påstod det du nu skrev.Kommentar
-
Kommentar
-
Bryr mig varken om honom eller hans musik eller vet något om honom förutom det som skvallerpressen har skrivit (som kanppast har någon högre sanningshalt) . Dock så har han aldrig dömts för några sexbrott - däremot fått skadestånd av tidningar när dom påstod det du nu skrev.
nä men har man varit åtalad ett antal ggr och den ena skulle blivit dömd om inte åtalet plötsligt drogs tillbaka.....han köpte sig fri som alla extrem rika människor kan och ofta gör...
ingen rök utan eld
jag vet att man inte ska döma innan lagen sgt sitt, men ibland är det liksom onödigt att inte göra det det behövs liksom inte nån dom.....
over and outMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
-
Varför ska folk sörja för någon som hela världen gjort till åtlöje i många år? vart fanns alla dessa människornors stöd när han levde?Kommentar
-
Jag gillade MJ för musiken och det han gav på scenen och som den ikon han blev för en stor del av musikfansen. Jag ogillar verkligen den person han var utanför musiken...operationer i massor...pedofil historierna.
Det är inte alldeles lätt att sörja en personlighet som man gillat att lyssna på men ändå tagit avstånd ifrån av uppenbara anledningar.Kommentar
Kommentar