rip michael jackson.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanL
    Användare
    • augusti 2002
    • 10784

    #31


    Ja mycket får man vara med om. Det var ju du Kjell som ifrågasatte...menar du då att det inte ska besvaras?

    Vi sörjer ALLA på vårt egna sätt. Detta forum är fritt och alla har rätt att uttrycka sina känslor om man så behagar. Givetvis med sunt förnuft och respekt. Jag tycker inte att det har blivit åsidosatt här. Vill man sörja utan inverkan av andra så ska man antingen sörja inom sina egna fyra väggar eller gå till Kyrkan. Att skriva ett ämne på ett forum är ju knappast smart om man vill styra andras tankar och känslor. Här är ordet...än så länge fritt.

    Kommentar

    • cf.akvarielagret
      Användare
      • april 2002
      • 5028

      #32
      Ursprungligen postat av jarinen
      RIP Michael Jackson, jojo, blir inte mycket med det verkar det som, åtminstone på detta forum.

      Varför älta den där skiten när snubben gått ur tiden?

      Kan man inte bara nöja sig med att beklaga att den största popartisten någonsin gått bort?


      Mvh Jari
      enligt dig
      du är inte gud
      alla har en egen vilja låt oss ha den, utan att spika i sista spiken i kistan
      jag är Ateist
      men Gud talade till mig
      Gud är stor
      jag frågade hur stor ? inget svar
      han kanske behövde låna toaletten

      Kommentar

      • Micke Jarhl
        Användare
        • april 2002
        • 2277

        #33
        Ursprungligen postat av Berit
        tror jag nog inte han menar micke. Kan du säga nåt på rak arm som Michael jackson åstadkommit de senaste 10 åren som varit positivt?
        Berit! Jag menar bara ifall han inte har presterat något på 10 år förtjänar han inte att leva då det är ju så Christer fredriksson skriver i mitt inlägg.. Att han bara ha mage skriva något sådant påstående jäkligt ledsamt usch!!!
        Micke Jarhl Med akvarium!

        Kommentar

        • jarinen
          Användare
          • april 2003
          • 1888

          #34
          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
          Eller hålla tyst om man inte håller med - det finns ju faktiskt människor som sörjer - visa åtminstone dom lite respekt.
          Exakt!

          Mvh Jari

          Kommentar

          • Berit
            Användare
            • juni 2009
            • 35

            #35
            Det var hemskt vad ni var känsliga då. Lite märkligt att inte alla kan få ha en personlig åsikt. Tyck som jag eller håll klaffen eller vaddå?

            Kommentar

            • specmats
              Användare
              • december 2004
              • 3060

              #36
              En grym artist som tyvärr blev ett missfoster, verkligen tragiskt för honom och alla hans fans att det gisk så långt i självförnedring.

              btw, Tror inte ett ögonblick på pedofilgrejen-en mediakonstruktion rakt av.
              Tropheus Duboisi halembe, so
              Melanochromis Auratus, vf
              Synodontis Petricola, odlade

              Akvarie-setup (Salt)

              Kommentar

              • malawijanne
                Banned
                • november 2005
                • 3217

                #37
                Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
                Bra musik
                men han blev tio år för gammal
                Jag som trodde att forumet var dött när det är sol ute, tydligen hade jag fel.
                Ja, han kan den där Christer i Stockholm (få lite fart på trådarna).
                För att jag är helt övertygad att han inte menade vad han skrev, det finns väl ingen som ville att MJ skulle dö.
                Man kan nog skriva flera hundra sidor om MJ, och det lär skrivas en massa nu när han har dött, och spekuleras.
                Men det han gjorde som artist det kan ingen ta ifrån honom, han var grym och jag är helt övertygad att hans planerade turne hade varit helt kanon.
                Men det som jag tycker är det sorgligaste.
                Det är som specmats skrev, att det var en mediagrej,det att han hade utnyttjat barn, ja det kanske det var.
                Och det tycker jag, att det är det värsta brott man kan göra, att utnyttja barn.
                Jag kan ju säga när MJ betalade skadestånd till den flickan som han påstods att han hade utnyttjat, ja då var åtminstone jag bergsäker att han hade gjort det.
                MEN TÄNK om det bara var en mediagrej, då har ju flera miljoner blivit lurade.
                Och den som var den största förloraren det var MJ.Janne
                Senast redigerad av malawijanne; 28 juni 2009, 15:04.

                Kommentar

                • jarinen
                  Användare
                  • april 2003
                  • 1888

                  #38
                  Ursprungligen postat av Berit
                  Det var hemskt vad ni var känsliga då. Lite märkligt att inte alla kan få ha en personlig åsikt. Tyck som jag eller håll klaffen eller vaddå?
                  Inte alls, läs rubriken på denna tråd o fundera över innebörden. Rest in peace, vad betyder det egentligen?


                  Mvh Jari

                  Kommentar

                  • jarinen
                    Användare
                    • april 2003
                    • 1888

                    #39
                    Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
                    enligt dig
                    du är inte gud
                    alla har en egen vilja låt oss ha den, utan att spika i sista spiken i kistan
                    Hade jag varit gud hade jag talat till dig men inte för att låna toaletten.

                    Mvh Jari

                    Kommentar

                    • StefanL
                      Användare
                      • augusti 2002
                      • 10784

                      #40
                      Ursprungligen postat av jarinen
                      Inte alls, läs rubriken på denna tråd o fundera över innebörden. Rest in peace, vad betyder det egentligen?


                      Mvh Jari
                      Om du startar en tråd som du bara vill att man ska skriva på ett visst sätt, skriva bara bra saker som du tycker är acceptabla så kan du börja din tråd med att skriva reglerna.

                      Jag sörjer MUSIKERN Michael Jackson. Men jag sörjer verkligen inte den bisarra personlighet som han var, med diverse plastikoperationer, med grova misstankar om utnyttjande av barn. Att du hyllar en sådan personlighet okritiskt tycker jag är makabert...men det är min åsikt. RIP menas inte Shut up and stand in line.

                      Du skriver också "exakt" på Kjell Fohrmans inlägg om att man inte ska skriva något om man är oense om något i tråden. Du lade tydligen aldrig märke att just Kjell var oense med min tidiga kommentar...men där kan du ryggdunka trots att Kjell var den förste att ifrågasätta ett inlägg i tråden. Haha...löjligt!

                      Nej för att avbryta denna parodi så skriver jag RIP Michael Jackson på mitt egna sätt. Du respekterar inte det och jag bryr mig inte! Ha en trevlig solig söndag.

                      Kommentar

                      • jarinen
                        Användare
                        • april 2003
                        • 1888

                        #41
                        Ursprungligen postat av Malawe
                        Om du startar en tråd som du bara vill att man ska skriva på ett visst sätt, skriva bara bra saker som du tycker är acceptabla så kan du börja din tråd med att skriva reglerna.

                        Jag sörjer MUSIKERN Michael Jackson. Men jag sörjer verkligen inte den bisarra personlighet som han var, med diverse plastikoperationer, med grova misstankar om utnyttjande av barn. Att du hyllar en sådan personlighet okritiskt tycker jag är makabert...men det är min åsikt. RIP menas inte Shut up and stand in line.

                        Du skriver också "exakt" på Kjell Fohrmans inlägg om att man inte ska skriva något om man är oense om något i tråden. Du lade tydligen aldrig märke att just Kjell var oense med min tidiga kommentar...men där kan du ryggdunka trots att Kjell var den förste att ifrågasätta ett inlägg i tråden. Haha...löjligt!

                        Nej för att avbryta denna parodi så skriver jag RIP Michael Jackson på mitt egna sätt. Du respekterar inte det och jag bryr mig inte! Ha en trevlig solig söndag.
                        Kort svar: jag hyllar det jag vet något om nämligen hans musik och artisteri, skulle aldrig falla mig in att dra på några större växlar och uttala mig så självklart om saker som jag inte vet något om, framförallt inte strax efter dennes död och i denna tråd.

                        Mvh Jari

                        Kommentar

                        • Lumbago
                          Användare
                          • juni 2009
                          • 12

                          #42
                          Kan tipsa om Andres Lokkos krönika i Svenska Dagbladet idag: http://www.svd.se/kulturnoje/michael...el_3127515.svd
                          Experience is the name everyone gives to their mistakes.

                          Kommentar

                          • StefanL
                            Användare
                            • augusti 2002
                            • 10784

                            #43
                            Ursprungligen postat av jarinen
                            Kort svar: jag hyllar det jag vet något om nämligen hans musik och artisteri, skulle aldrig falla mig in att dra på några större växlar och uttala mig så självklart om saker som jag inte vet något om, framförallt inte strax efter dennes död och i denna tråd.

                            Mvh Jari
                            Att du okritiskt hyllar denna artist utan att se till det han anklagas och anklagats för under flera år är väl att ta ställning om något du egentligen inte vet.

                            Det som känns tragiskt i detta forum är att någon försöker styra vad andra får skriva och tycka. Det känns verkligen främmande...oavsett trådämne.
                            Senast redigerad av StefanL; 29 juni 2009, 00:02.

                            Kommentar

                            • specmats
                              Användare
                              • december 2004
                              • 3060

                              #44
                              vadå tragiskt-du allena verkar vara den enda personen som tycker så..eller?
                              Senast redigerad av specmats; 29 juni 2009, 04:08.
                              Tropheus Duboisi halembe, so
                              Melanochromis Auratus, vf
                              Synodontis Petricola, odlade

                              Akvarie-setup (Salt)

                              Kommentar

                              • StefanL
                                Användare
                                • augusti 2002
                                • 10784

                                #45
                                Ursprungligen postat av specmats
                                vadå tragiskt-du allena verkar vara den enda personen som tycker så..eller?
                                Tror jag inte..om du läser inlägg. Men även OM jag skulle vara ensam så har jag väl rätt att tycka att det är tragiskt? Vaffan är detta? Har ni blitt helt galna på det här forumet och inte tål andras synpunkter alls?

                                Tydligen så har folk svårt att acceptera andras åsikter. Det är faktiskt skrämmande och inte alls undra på att forumet tappar besökare om det ska vara såhär...

                                Kommentar

                                Arbetssätt...