Garage med Troffar
Kollaps
X
-
ska också säga att Peter Schupke har skrivit en hel bok om Tropheus som ja tycker är mycket bra, finns blandannat på amazon.com ,
Aqualog: African Cichlids II, Tanganyika I TropheusLämna en kommentar:
-
Vad beträffar storlek så ska det bli minst ett 600 i slutändan ..de andra jag har då blir till källaren 220 och hundra liters ..vilket jag då vill ha till yngel..mycket grönt de skönt å höra ..någon bra blogg eller hemsida eller dylikt på hur man sköter det mat etc etc vore kul..mvh mikael.Tack för lite info specmats,,den här tråden och den andra troffetråden i flera årgångar är mycket bra, andra sidor har ja ganska dålig koll på men trophs och tropheini besöker ja nångång,
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Vad beträffar storlek så ska det bli minst ett 600 i slutändan ..de andra jag har då blir till källaren 220 och hundra liters ..vilket jag då vill ha till yngel..mycket grönt de skönt å höra ..någon bra blogg eller hemsida eller dylikt på hur man sköter det mat etc etc vore kul..mvh mikael.Tack för lite info specmats,,Lämna en kommentar:
-
220 är bra för små till med. i storlek enligt mej sen större volymVaraktigt vattenbyte utan slarv är prio nr 1, -gärna 50 % per vecka, sen är foder av samma sort av bra kvalite ett pluss (mycket grönt), helst mata ofta men lite per dygn är optimalt.
Lämna en kommentar:
-
Hej hur svår skötta är dessa dessa ciklider vilka ska man börja med har ett 220 liters akv.vore kul med raka o ärliga svar kostar dom etc etc gillar fiskar som är färgglada och som man kan få yngel av mvh mikael glömde en sak tycker om växter med i akv..Lämna en kommentar:
-
-
-
Lämna en kommentar: