Garage med Troffar

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Johan F
    svarade
    Ursprungligen postat av Nisse F
    Jag har kvar dina gamla/nya red cheek plus Lufubu och Kachese. Jag är farligt sugen på en kanongrupp med Ikola. Var väldigt nära att åka upp till Järfälla senast du hade yngel på din grupp.

Nisse
    kul att du har redcheeken kvar
    Ikola´n ynglar av sig konstant, men efterfrågan är större än vad jag lyckas få fram
    Du är välkommen men boka en grupp för säkerhetsskull innan du åker

Johan

Lämna en kommentar:

• Johan F
    svarade
    Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
    Kanske dax för en garagestädning
    med tilltug

ps

jag kommer
    Inget mig emot att få hjälp med garaget

Lämna en kommentar:

• doohan
    svarade
    Näe

Ursprungligen postat av PaS
    Ja det är bara att gratulera, den där Ilangin är helt sjukt grymma. Vilken grupp i garaget fick stryka på foten för den här gruppen, ikolan?
    Det var Pemban som han offrade. Men för dessa Ilangi hade de flesta arter fått lämna plats

Lämna en kommentar:

• PaS
    svarade
    Ja det är bara att gratulera, den där Ilangin är helt sjukt grymma. Vilken grupp i garaget fick stryka på foten för den här gruppen, ikolan?

Lämna en kommentar:

• Nisse F
    svarade
    Ursprungligen postat av Johan F
    Tack Nisse
    Visst är det en drömgrupp (ytterligare en) från Leasing i sumpan. Ja då är vi två som med spänning följer gruppens utveckling. Dem har börjat och komma igång med både färg och lek.

Såg i veckan hos Leasing att de har tagit in ytterligare VF Ilangi, inte så många men ack så fina dem var
    Skulle jag haft nerver av stål då hade jag även tagit dessa och slagit ihop med de jag har.

Hur går det själv, vad har du nu för troffar?

Hälsningar

Johan
    Jag har kvar dina gamla/nya red cheek plus Lufubu och Kachese. Jag är farligt sugen på en kanongrupp med Ikola. Var väldigt nära att åka upp till Järfälla senast du hade yngel på din grupp.

Nisse

Lämna en kommentar:

• cf.akvarielagret
    svarade
    Kanske dax för en garagestädning
    med tilltug

ps

jag kommer

Lämna en kommentar:

• Johan F
    svarade
    Ursprungligen postat av Nisse F
    Snyggt Johan!

Är detta din nya drömgrupp? Vildfångat i sumpan? Ska bli kul och se vad det kan bli av dessa.

Nisse
    Tack Nisse
    Visst är det en drömgrupp (ytterligare en) från Leasing i sumpan. Ja då är vi två som med spänning följer gruppens utveckling. Dem har börjat och komma igång med både färg och lek.

Såg i veckan hos Leasing att de har tagit in ytterligare VF Ilangi, inte så många men ack så fina dem var
    Skulle jag haft nerver av stål då hade jag även tagit dessa och slagit ihop med de jag har.

Hur går det själv, vad har du nu för troffar?

Hälsningar

Johan

Lämna en kommentar:

• Nisse F
    svarade
    Ursprungligen postat av Johan F
    Försökte få till några bilder på ett lekande Ilangi par men de var så långt bak i karet och trafiken var intensiv framför kameran. De har verkligen lärt sig vem som ger dem mat.
    Några bilder blev det......
    Snyggt Johan!

Är detta din nya drömgrupp? Vildfångat i sumpan? Ska bli kul och se vad det kan bli av dessa.

Nisse

Lämna en kommentar:

• Johan F
    svarade
    Ursprungligen postat av annmari
    Hej!
    Otroligt vackra fiskar / Ann-Mari
    Hej Ann-Mari,

Kul att du även tycker att troffar är vackra fiskar

Hälsningar

/Johan

Lämna en kommentar:

• Gäst
    Gäst svarade
    Hej!

Hej!
    Otroligt vackra fiskar / Ann-Mari

Lämna en kommentar:

• Johan F
    svarade
    Ilangi

Försökte få till några bilder på ett lekande Ilangi par men de var så långt bak i karet och trafiken var intensiv framför kameran. De har verkligen lärt sig vem som ger dem mat.
    Några bilder blev det......
    Senast redigerad av Johan F; 24 February 2011, 21:46.

Lämna en kommentar:

• Johan F
    svarade
    Ursprungligen postat av Norrland
    Håvade ut yngel i Fredags. Aprox 45 st. Postade pa Craigs List. 5 kopare star i kö. I bland ar det kanon att stada sina burkar. Sålde precis 31 ung djur förra veckan. Man blir nastan miljonar pa att vara Ikola ägare he! he!
    Ps: Valdigt fina bilder Johan F.
    Tack Norrland
    Vem kan motstå ett gäng fina Ikoler, inte jag
    Det finns säkert ett gäng miljonärer tack vare våra fina Ikoler

Lämna en kommentar:

• Norrland
    svarade
    Håvade ut yngel i Fredags. Aprox 45 st. Postade pa Craigs List. 5 kopare star i kö. I bland ar det kanon att stada sina burkar. Sålde precis 31 ung djur förra veckan. Man blir nastan miljonar pa att vara Ikola ägare he! he!
    Ps: Valdigt fina bilder Johan F.

Lämna en kommentar:

• Johan F
    svarade
    Ursprungligen postat av doohan
    vet att det finns brun kalksten. Vilken färg har din sten ursprungligen? Ser vit ut men,,,,,
    Vit är ursprungsfärgen.

Tack HåE för att du gillar mina Ikola-bilder

Lämna en kommentar:

• HåE
    svarade
    Fina ikola bilder Johan!

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...