If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hej!
Går dom att äta?? ni säger ju att det är körsbär? / Ann-Mari
Antagligen, som vilken småfisk som helst. Men var som helst annanstans än vid Tanganyikasjöns stränder blir kilopriset nog alltför dyrt för att det ska vara vettigt.
Lämna en kommentar:
Gäst svarade
Hej!
Hej!
Går dom att äta?? ni säger ju att det är körsbär? / Ann-Mari
fina körsbär! Mycket bra bild på dem också! Är det dina Johan? Jag gillar när deras fläckar verkligen är neon orange/röd som dom på bilden
Tackar, kul att du gillar bilden. Tog ett gäng bilder hos en troffevän för något år sedan.
Denna grupp är riktigt snygg, jag har då aldrig sätt något liknande.
Priset tilltalar inte mig annars skulle jag nog gå på en körsbär eller nåt liknande.
Med anledning av körsbär. Det är en troffe som även tilltalar mig. Det gäller bara att hitta en grupp som man är nöjd med. Har sätt allt för många som i mina ögon har alldeles för liten röd fläck.
Jag ska köpa lite stora malawi, vildfångat, Dom kostar dubbelt så mycket som mina vf kasakalawe. Nu pratar vi vanliga firrar inga mc/ob o allt vad det nu kan heta. Så skulle jag fylla mitt akvarium med vf malawi som jag vill ha så skulle det bli riktigt dyrt.
Som Johan säger behöver man inte jättestora akvarium då troffar med fördel kan gå trångt, o vad jag förstått går det att ha fler än en variant i akvariet om du har plats för det.
Det har jag också gjort + alla andra troffetrådar och är fortfarande inte alls sugen på att ha troffar!
De är snygga, och en del är assnygga, men det går åt massor av jättestora akvarier för att jag skulle känna mig nöjd och tillfreds. Man kan ju bara ha en sort i varje burk, och det bär mig emot!
Det går inte åt massor av jättestora akvarier och visst kan man flera sorter i samma burk
Jag har gått igenom denna tråd från början och snack am att manblir sugen på troffar. Snygga lösningar på tekniken också. Inspirerande.
Det har jag också gjort + alla andra troffetrådar och är fortfarande inte alls sugen på att ha troffar!
De är snygga, och en del är assnygga, men det går åt massor av jättestora akvarier för att jag skulle känna mig nöjd och tillfreds. Man kan ju bara ha en sort i varje burk, och det bär mig emot!
Lämna en kommentar: