Garage med Troffar

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Johan F
    svarade
    • Kapampa
    • Murago
    • Muzi
    • Muzumi

är några av de troffegrupper som jag funderar på. Men det finns ju så mycket att välja på som man ännu inte har haft.

Lämna en kommentar:

• Johan F
    svarade
    Ursprungligen postat av ciklidus
    vilka troffar är du sugen på då?
    Lutar åt någon moorii-variant, helst någon grupp med något extra.

Förslag någon?

Lämna en kommentar:

• ciklidus
    svarade
    vilka troffar är du sugen på då?

Ursprungligen postat av Johan F
    För tillfället har jag alldeles för få
    Men några har jag kvar
    • Ikola
    • Ilangi
    • Kambwimba
    • Körsbär

och kanske det blir en eller två grupper till, vi får se.

Lämna en kommentar:

• Johan F
    svarade
    Ursprungligen postat av ciklidus
    Vilka troffar har du nu för tillfället?
    För tillfället har jag alldeles för få
    Men några har jag kvar
    • Ikola
    • Ilangi
    • Kambwimba
    • Körsbär

och kanske det blir en eller två grupper till, vi får se.
    Senast redigerad av Johan F; 03 February 2012, 23:53.

Lämna en kommentar:

• Mikael W
    svarade
    Ursprungligen postat av annmari
    Hej!
    Går dom att äta?? ni säger ju att det är körsbär? / Ann-Mari
    Antagligen, som vilken småfisk som helst. Men var som helst annanstans än vid Tanganyikasjöns stränder blir kilopriset nog alltför dyrt för att det ska vara vettigt.

Lämna en kommentar:

• Gäst
    Gäst svarade
    Hej!

Hej!
    Går dom att äta?? ni säger ju att det är körsbär? / Ann-Mari

Lämna en kommentar:

• ciklidus
    svarade
    Vilka troffar har du nu för tillfället?

Lämna en kommentar:

• Johan F
    svarade
    Ursprungligen postat av doohan
    fina körsbär! Mycket bra bild på dem också! Är det dina Johan? Jag gillar när deras fläckar verkligen är neon orange/röd som dom på bilden
    Tackar, kul att du gillar bilden. Tog ett gäng bilder hos en troffevän för något år sedan.
    Denna grupp är riktigt snygg, jag har då aldrig sätt något liknande.

Skickar med en till.

Lämna en kommentar:

• doohan
    svarade
    Riktigt

fina körsbär! Mycket bra bild på dem också! Är det dina Johan? Jag gillar när deras fläckar verkligen är neon orange/röd som dom på bilden

Lämna en kommentar:

• Johan F
    svarade
    Ursprungligen postat av DaRe
    Priset tilltalar inte mig annars skulle jag nog gå på en körsbär eller nåt liknande.
    Med anledning av körsbär. Det är en troffe som även tilltalar mig. Det gäller bara att hitta en grupp som man är nöjd med. Har sätt allt för många som i mina ögon har alldeles för liten röd fläck.

Lämna en kommentar:

• Norrland
    svarade
    Ursprungligen postat av Wilhelm
    Det har jag också gjort + alla andra troffetrådar och är fortfarande inte alls sugen på att ha troffar!
    |
    Skrattar! Håller med. Jag har haft troffar i 15 år.

Oj...23 år är det vist.
    Senast redigerad av Norrland; 23 December 2011, 20:31.

Lämna en kommentar:

• doohan
    svarade
    Njaa

Jag ska köpa lite stora malawi, vildfångat, Dom kostar dubbelt så mycket som mina vf kasakalawe. Nu pratar vi vanliga firrar inga mc/ob o allt vad det nu kan heta. Så skulle jag fylla mitt akvarium med vf malawi som jag vill ha så skulle det bli riktigt dyrt.

Som Johan säger behöver man inte jättestora akvarium då troffar med fördel kan gå trångt, o vad jag förstått går det att ha fler än en variant i akvariet om du har plats för det.

Lämna en kommentar:

• Johan F
    svarade
    Ursprungligen postat av Wilhelm
    Det har jag också gjort + alla andra troffetrådar och är fortfarande inte alls sugen på att ha troffar!
    De är snygga, och en del är assnygga, men det går åt massor av jättestora akvarier för att jag skulle känna mig nöjd och tillfreds. Man kan ju bara ha en sort i varje burk, och det bär mig emot!
    Det går inte åt massor av jättestora akvarier och visst kan man flera sorter i samma burk

Lämna en kommentar:

• DaRe
    svarade
    Priset tilltalar inte mig annars skulle jag nog gå på en körsbär eller nåt liknande.

Lämna en kommentar:

• Wilhelm
    svarade
    Ursprungligen postat av DaRe
    Jag har gått igenom denna tråd från början och snack am att manblir sugen på troffar. Snygga lösningar på tekniken också. Inspirerande.
    De är snygga, och en del är assnygga, men det går åt massor av jättestora akvarier för att jag skulle känna mig nöjd och tillfreds. Man kan ju bara ha en sort i varje burk, och det bär mig emot!

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...