If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nya bilder på: Guianacara stergiosi från rio Caroni där de flesta finns naturligt och en nya fångstplats för denna rio Aro som också kallas sp. red cheek
Vilken mailadress skall användas för bilder till artregistret?. är det artregister@ciklid.se eller artregister@ciklid.org ??.
Jag har för typ en månad sen mailat in en bild ( lite kass men..) på en Tilapia snyderae och denna har ännu inte behandlats så jag undrar om jag använt fel adress eller vad ?
Det spelar ingen roll om det är en perfekt bild eller inte, vi behåller den. Då är den rätt kategoriserad åtminstone.
Jag antar att alla som har bilder i registret får vara beredd på viss rotation även om det är väldigt kul att få in en bild där. Dyker det upp en bild på vilken art som helst som visar upp den på ett bra och rättvist sätt så är det ju kul att ha med den!
Vad tror ni om Olofs bild på amazonarum, är det en hane?
Tack Salmberg!
Det är en hane. Du kan plocka bort bilden om du vill, det är ju inte direkt den bästa bilden i artregistret. Jag satte dit den eftersom det inte fanns någon annan.
Lämna en kommentar: