Lokal på G

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • cichlids4fun
    NCS Medlem
    • april 2002
    • 3111

    Ursprungligen postat av Banderad
    Tack så mycket, träningsverken från fotbollsträningen igår känns lite värre nu när man har fyllt "gubbe" . Jo, vattenbytena skötte jag igår, så idag är det bara att njuta i lokalen...

    /Jocke
    grattis jocke. du ska få en tub silicon i present nångång! då ligger du ju bara 10 bakom kämpa på
    Mvh
    Peter

    don´t drink water-fish ..... in it!

    Kommentar

    • Banderad
      Användare
      • februari 2006
      • 3479

      Tack så mycket allihopa! Jag har precis kommit hem från tältning med familjen.

      Har tyvärr inte blivit någon soffa Christer, av utrymmesskäl blir det nog bara en fotölj. Målet är att hitta en när fotbollsklubben har loppis om några veckor.

      Jo Albin, måste ha varit något extra bra i luften just 1978.

      Låter bra Peter, blir tufft att plocka igen men jag ska göra mitt bästa.

      /Jocke

      Kommentar

      • Banderad
        Användare
        • februari 2006
        • 3479

        Det var ett tag sedan denna tråd uppdaterades, och med tanke på att den utlovade artikeln publiceras i CB:t som dyker ner i brevlådan vilken dag som helst så kommer här ett glatt inlägg.

        1,5 års föräldrarledighet (jag och sambon har delat på tiden) har äntligen nått sitt slut. Det är trevligt att vara ledig, men familjeekonmin har onekligen drabbats. Nu jobbar vi båda två och det gör att satsningarna på akvariehobbyn kan bli mer intensiva. För ca. 2 månader sedan köpte jag lite fisk av en lokalodlare och vän i min gamla hemstad och igår tuggade den första honan. Det är iof inte så märkfärdigt att en Goldenhona tuggar, men jag hade räknat med att det åtminstone skulle ta några månader till innan det hände något (köpte ungdjur). Jag tror aldrig jag har blivit så nöjd när en lättlekt fisk leker förut, känns gött helt enkelt. Dessutom blir onekligen fiskarna i fråga historiska; den första leken i lokalen....

        /Jocke

        /Jocke

        Kommentar

        Arbetssätt...