Fotbolls VM

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Wilhelm
    Användare
    • april 2002
    • 9122

    #46
    Då är det ju bra om de bara får spela 3 matcher, så kommer ju Henke hem utvilad och kan ladda upp för nya klubben!
    mvh Wilhelm

    "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


    www.linkopings-akvarieforening.net/
    Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
    www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

    Kommentar

    • Micke
      Användare
      • april 2002
      • 9579

      #47
      Precis Wilhelm
      Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
      Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

      Kommentar

      • Jarnis
        Användare
        • november 2005
        • 415

        #48
        Om man plockar bort Zlatan, vem skulle få spela på topp istället?
        Allbäck, Rosenberg, Elmander, Jonson...

        Såg precis på Aftonbladet att Isaksson missar premiären!! Hjärnskakning - illa!
        Shaaban eller Alvbåge? Känns lite tryggare med Shaaban och hans Arsenal-rutin
        Micke

        Kommentar

        • Zaphi
          NCS Medlem
          • juli 2002
          • 5395

          #49
          Så länge England vinner, Crouch blir skyttekung, Gerrard blir bäste mittfältare, Carragher bäste back och de inte skadar sig så är jag nöjd!
          www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

          Kommentar

          • Hank
            Användare
            • april 2002
            • 1321

            #50
            Ursprungligen postat av Zaphi
            Så länge England vinner, Crouch blir skyttekung, Gerrard blir bäste mittfältare, Carragher bäste back och de inte skadar sig så är jag nöjd!
            Oj då, vad MISSnöjd du kommer att bli
            /#378 Hank
            Zoonen:
            http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

            NCS medlemsbilder:
            http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

            Kommentar

            • Zaphi
              NCS Medlem
              • juli 2002
              • 5395

              #51
              Scott Cartson får gärna ta över målvaktsrollen med och bli VMs bästa målvakt...
              www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

              Kommentar

              • Zaphi
                NCS Medlem
                • juli 2002
                • 5395

                #52
                Neh, ok det kanske var lite hybris, men om ni vill titta på en av tidernas bästa spelare så kan ni ju titta på detta: http://www.boreme.com/boreme/funny-2...-top-10-p1.php

                Så vackert så man får tårar i ögonen!
                www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

                Kommentar

                • Lutt
                  Användare
                  • oktober 2005
                  • 1919

                  #53
                  hejar du inte på ditt egna land zaphi...

                  Kommentar

                  • Zaphi
                    NCS Medlem
                    • juli 2002
                    • 5395

                    #54
                    När det gäller fotboll är England mitt egna land! Men som svensk och australiensisk medborgare håller jag ju såklart på dem med!
                    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

                    Kommentar

                    • Kalle-El
                      Användare
                      • augusti 2005
                      • 255

                      #55
                      Jag tror inte Zlatan gör några mål alls. Killen verkar vara helt ur form och order harmoni får han nog leta efter i SAOL.

                      För övrigt finns det många stora namn som kan göra riktigt usla VM. Här följer min personliga lista över spelare som INTE kommer att lyckas:

                      10. Riquelme ( EN underbar spelare som dock ofta tenderar att inte få till det i viktiga matcher. Kort sagt kommer killens nerver att åter spela honom ett spratt? )

                      9. Niklas Alexandersson ( Skall han tvingas lira högerback kommer samtliga lag som Sverige möter att ständigt anfalla på denna kant. Killen vet inte vad positionsspel innebär. Kan bli Östlundh varning på Alex efter detta VM. )

                      8. Figo ( En mätt spelare som säkert komma få starta de flesta matcher torts att det finns bättre alternativ på den positionen i Portugal. )

                      7. Cocü / Van Bommel ( Holland har ett underbart lag på pappret, om man undantar dessa två sega och långsamma spelare som håller till på mittfältet. Det kommer inte att bli roligt för dessa att ständigt bli avklädda av snabba afrikaner och sydamerikaner.

                      6. Ibrahimovic( Uppskriven för ingenting. Nepp denna vår har inte varit Zlatans och han går dessvärre ett blytungt VM till mötes.

                      5. Raul ( Mätt ,mättare, Raol, enbart uttagen på gamla meriter. Spaninen saknar en tung center och valde alltså att ta med Raol istället för Morientes. )

                      4. Barthez ( Med för de andra gamlingarna i Frankrike krävde det. Gör groda på groda men får vara med ändå. Att han dessutom drar upp brallorna över halsen göra inte saken bättre. )

                      3. Ronaldo ( Svullo gjorde en gång i tiden låten för fet för ett fuck. Ronaldo skulle kunna göra en cover fast ändra om texten till för fet för att måla eller något liknande. Att han likväl får spela till förmån för Robinho är en gåta för min del. )

                      2. Cafu ( 36 bast och petar, obegripligt nog, den betydligt yngre och betydligt bättre Cicinho från Real. Varför? Jo för att Cafu skall kunna slå ett rekord.

                      1. Zidane. ( Mättare spelare får man leta efter. Killen rör sig med knapp styrfart oavsett om han vollen eller inte. Skall Franrike gå långt måste Zidane petas något som inte kommer att hända. )

                      Bubblare Rooney, svårt att tycka synd om spelare från Manure, men det kan inte vara kul att kastas in i en VM-turnering direkt efter en skada och samtidigt ha hela England på sina axlar.

                      samt Viera som inte haft en siffra rätt i fuskjuve denna säsong. Tror killen länmgtar rätt så mycket efter London och Wenger. Formen är svag och Viera är ytterligare en i raden av franska spelare som får spela fastän de inte borde...

                      Avslutningsvis, för er som inte kan få nog av VM, kolla in www.svenskafans.com. De sänder dagligen ett magasin om VM på nätet. Betydligt rappare och bättre än det man kan se på TV... Dessutom betydligt ärligare, elakare oh därmed också mycket roligare...
                      Senast redigerad av Kalle-El; 09 juni 2006, 02:03.

                      Kommentar

                      • Robin
                        Användare
                        • januari 2003
                        • 4526

                        #56
                        Är ju inget Tv-fotbollsfan men jag ser faktiskt fram emot matchen i eftermiddag. Komma hem från jobbet, sjunka ner i soffan, slå en pling till pinglan och ha på fotbollen...

                        Kanske köpa en vattenmelon och blanda till en milkshake.
                        Mvh
                        Robin

                        Kommentar

                        • salar
                          Användare
                          • juni 2002
                          • 227

                          #57
                          Har ingen TV och förstår inte varför så många vanliga människor är intresserad av miljonärerernas kamp om en boll. Var ganska sportintresserad för länge sedan då jag själv spelade boll mm.

                          Flugfiske i fjällen eller laxfiske är mer intressant då man själv utövar och inte bara ser på vad andra gör.
                          SALAR

                          Kommentar

                          • malplacerad
                            Användare
                            • maj 2005
                            • 877

                            #58
                            Ursprungligen postat av salar
                            Har ingen TV och förstår inte varför så många vanliga människor är intresserad av miljonärerernas kamp om en boll. Var ganska sportintresserad för länge sedan då jag själv spelade boll mm.

                            Flugfiske i fjällen eller laxfiske är mer intressant då man själv utövar och inte bara ser på vad andra gör.
                            Jag tycker det är skönt att titta på när andra jobbar
                            ||||

                            Kommentar

                            • Robin
                              Användare
                              • januari 2003
                              • 4526

                              #59
                              Det är ju så att det är inte fotbollen som är intressant det är att det är VM!
                              Den match som är nu är tex ointressant men den står på bara för att det är vm. Det ska vara så.

                              Min flickvän brukar fråga vilken sport det är vm i. =)
                              Mvh
                              Robin

                              Kommentar

                              • salar
                                Användare
                                • juni 2002
                                • 227

                                #60
                                Ursprungligen postat av malplacerad
                                Jag tycker det är skönt att titta på när andra jobbar
                                Och tjänar ett antal mille per år på att kicka boll. Sjukt säger jag bara. Det har barkat åt skogen. Är det underhållning? Jag vet inte. Hur mycket kostar ditt liv.
                                SALAR

                                Kommentar

                                Arbetssätt...