Tack Mellberg!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kalle-El
    Användare
    • augusti 2005
    • 255

    #31
    Ursprungligen postat av Robbe
    Dom spelarna du räknar upp Zaphi är spelare som är eller har varit lanslags spelare av mycket hög klass men som du skriver kanske lite ostabila men jag tycker inte att Savage någonsin hållt lanslags klass och vill väl beskriva honom som mer än ostabil.
    Slälv gillar jag inte heller spelarna i Unitet eftersom jag håller på Liverpool men jag har en farsa som håller på dom och om jag ska erkänna så tycker jag att inställningen som spelarna som du räknat upp är inponerande.Dom smäller på i alla lägen och är alltid fokuserade ibland kanske det spårar ut men oftast så har dom helt imponerande inställning.Tycker även att Gerrard är av samma kaliber och även många andra engelsmän som skapar något men jag tycker mer att Savage tillhör spelförstörar sorten.

    Adjökens
    Savage är gjuten i Wales landslag. Har för mig att han bildar centralmittfält tillsammans med en spelare från Tottenham vars namn jag inte kommer på nu. Killen jag tänker på brukade spela högerytter i klubblaget och heter Davies någonting tror jag.

    Kommentar

    • Robbe
      Användare
      • februari 2003
      • 527

      #32
      [QUOTE=Kalle-El]

      Savage kanske inte alltid är Guds bästa barn, men jag tycker betydligt bättre om tuffa spelare som ibland går över gränsen jämfört med primadonnor som konsekvent filmar till sig fördelar.[QUOTE]

      Det här håller jag med om till 100% men jag tycker knappast att några spelare verken i Man U eller Chelsea uppför sig som primadonner eller filmar till sig fördelar.

      [QUOTE=Kalle-El]

      Savage är gjuten i Wales landslag. Har för mig att han bildar centralmittfält tillsammans med en spelare från Tottenham vars namn jag inte kommer på nu. Killen jag tänker på brukade spela högerytter i klubblaget och heter Davies någonting tror jag.[QUOTE]

      Ja,det har du ju i ofs rätt i men jag tycker ändå att Savage(och även Wales landslag)spelar i en helt annan division än spelarna från Chelsea och Man U (även om Giggs oxå spelar i Wales landslag)

      Har ni tänkt på vilket passande namn Savage har igentligen []



      [QUOTE=Bright_Blue]

      Ni som gör er roliga på fotboll är säkert helt odugliga på bollsporter och har säkert alltid blivit valda sist på skolidrotten men ni kan på sin höjd spela bowling eller curling,det är anledningen att ni gnäller på fotboll.[QUOTE]

      Vad det gäller mig så stämmer det ganska så bra faktiskt [] och jag tror även att det stämmer på fler än mig här.

      Idag är det dax mot Island kan knappast vänta med att läsa era kapningar av dom svenska grabbarna []

      Adjökens

      Kommentar

      • Daniel Odell
        Användare
        • januari 2003
        • 2437

        #33
        ja kan inget om fotboll, ja gillar bara å gå på bajen-fighter å dricka öl. Östlundh är från bajen alltså är han kung.
        fish r friend

        Kommentar

        • dinajel
          Användare
          • november 2004
          • 569

          #34
          Hallå? Vad tittar ni på för program egentligen? Skippa fotbollen ikväll, eller slå över till tvåan vid 20:30, för då är det Kobra - Sveriges bästa teveprogram - för bövelen!
          Daniel Andréasson

          Kommentar

          • Kalle-El
            Användare
            • augusti 2005
            • 255

            #35
            Ursprungligen postat av Daniel Odell
            ja kan inget om fotboll, ja gillar bara å gå på bajen-fighter å dricka öl. Östlundh är från bajen alltså är han kung.
            Hoppas det där var ironi på hög nivå från din sida Odell.

            Annars har du precis bekräftat "bajen-myten"...

            Kommentar

            • Mr.Fish
              Användare
              • maj 2004
              • 1403

              #36
              "Hoppas det där var ironi på hög nivå från din sida Odell. " Nej , det var det inte för om ,unge, herr Odell ens kan namnen på fler än Östlund i laget, skulle ja bli förvånad!
              VI ÅKER SÖDER UT I SOMMAR FÖR GULD HOS HUNNERNA!

              Kommentar

              • Daniel Odell
                Användare
                • januari 2003
                • 2437

                #37
                ja vet inte ens om han e kvar. ja kan ett namn till, teddy lucik eller nått. Mina hardcore fotbollspolare blir alltid sura på mig när ja tycker det e jobbit å stå i klacken för de e så svårt å dricka öl å äta korv där, sen gillar ja inte när de skriker på domaren. Men öla på söder innan fighterna eller kolla bortafighter på nån bra krog på söder e nice.
                fish r friend

                Kommentar

                Arbetssätt...