Tack Mellberg!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kalle-El
    Användare
    • augusti 2005
    • 255

    Tack Mellberg!

    Vill bara passa på att tacka Olof Mellberg som med sin hands såg till att undertecknad drog in 1800 spänn på matchen! Fortsätt så grabben!

    Man får rätt mycket roliga akvarieprylar för de pengarna hoppas jag!

    Vill också passa på att tacka alla "galna" nationalister som pressat upp oddsen på en kroatisk seger...

    När skall Lagerbäck begripa att 4-4-2 inte håller, in med 4-2-3-1 istället och pensionera Alexandersson samt rata Östlundh, Lindroth och Ander Svensson.
  • Cutekid
    Användare
    • januari 2003
    • 3368

    #2
    Linderoth var ju chef idag.
    Carl

    Besök petrochromis.com´s forum:

    http://petrochromis.com/phpbb3/

    Kommentar

    • PatrikMalmo
      Användare
      • maj 2005
      • 4642

      #3
      De här latinska namnen känner jag inte alls igen. Nybeskrivna arter, eller? Tipsa gärna med länkar i såfall.

      Lurar på hur nördig jag är, men i allafall. Pucken är alltid rund, eller hur det nu var...
      Ingen fisk har läst böckerna.

      Kommentar

      • Kalle-El
        Användare
        • augusti 2005
        • 255

        #4
        Ursprungligen postat av Cutekid
        Linderoth var ju chef idag.
        Lindroth kan vinna boll, men om Sverige skall bli att räkna med på allvar måste det in en defensivmittfältare som också har lite fotboll i sig. Jämför gärna Lindroth med t e x Gerrard eller Viera. Där har vi defensivamittar som även har boll i sig. En sådan måste vi i Sverige också få fram om vi vill ha minsta chans i VM. Därför bör man satsa på Källström som ersättare åt Tobbe så enkelt är det...

        Att det sedan måste hittas en bättre ytterback än Östlundh råder det inte heller någon tvekan om. Dessutom borde förbundskaptenerna kunna plocka fram något mer spännande än Alexandersson. Nepp så här borde vi spela i VM:

        Isaksson

        Concha - Mellberg - Svensson - Edman

        Arneng - Källström

        Willhelmsson - Ljungberg - Hysén

        Ibrahimovic

        Kommentar

        • Tony
          Användare
          • april 2002
          • 4594

          #5
          Att ni orkar. Titta på vuxna människor som jagar en boll på en stor gräsmatta när man kan göra en så trendig grej som total makeover på sin 1000-litersbalja
          Tony Englund

          Kommentar

          • Dr.Atra
            Användare
            • oktober 2005
            • 42

            #6
            Fotboll? Varför?
            "What is not done, cannot be undone."



            Matti Nykänen

            Kommentar

            • Zaphi
              NCS Medlem
              • juli 2002
              • 5395

              #7
              Ursprungligen postat av Kalle-El
              Jämför gärna Lindroth med t e x Gerrard...

              Hahahaha!! Ok, och på vilket sätt skulle de ens vara på samma nivå? Det var det roligaste jag hört på länge!
              www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

              Kommentar

              • ozric
                Användare
                • mars 2004
                • 3187

                #8
                Skitdålig match!
                "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
                c",)

                Kommentar

                • Henrik Dehlin
                  NCS Medlem
                  • september 2002
                  • 1913

                  #9
                  "Hahahaha!! Ok, och på vilket sätt skulle de ens vara på samma nivå? Det var det roligaste jag hört på länge!"

                  Du kan inte ha det roligt du inte...

                  Kommentar

                  • Christian Alfredsson
                    NCS Medlem
                    • april 2002
                    • 4122

                    #10
                    Det sämsta med matchen var att man måste vänta en vecka till på Robinsson. Det är mycket mer spännande.
                    Christian Alfredsson
                    http://www.zoopet.com
                    http://www.christianalfredsson.com

                    Kommentar

                    • Zaphi
                      NCS Medlem
                      • juli 2002
                      • 5395

                      #11
                      Jag tycker inte nån av oss som skriver på ett forum för akvariefiskar kan säga att det är nördigt att prata om fotboll. Jag har såpass självdistans så jag fattar är båda ämnen är töntiga och jag rankar ju lätt ciklider mycket högre på nördskalan är fotboll!

                      Henrik, det är bara att erkänna att du sagt 1842 nördiga saker på ciklid.se. Synd bara att många av dem är påhopp på andras kommentarer.
                      Senast redigerad av Zaphi; 09 oktober 2005, 17:16.
                      www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

                      Kommentar

                      • Kalle-El
                        Användare
                        • augusti 2005
                        • 255

                        #12
                        Ursprungligen postat av Zaphi
                        Hahahaha!! Ok, och på vilket sätt skulle de ens vara på samma nivå? Det var det roligaste jag hört på länge!

                        Det var alltså precis det jag ville få fram, Lindroth är ingenting jämfört med en spelare som Gerrard. Lindroth är en spelare som bara kan "förstöra" på en fotbollsplan. Det Sverige behöver är en defensivmittfältare som även kan tänka framåt.

                        Kommentar

                        • Kalle-El
                          Användare
                          • augusti 2005
                          • 255

                          #13
                          Ursprungligen postat av Tony
                          Att ni orkar. Titta på vuxna människor som jagar en boll på en stor gräsmatta när man kan göra en så trendig grej som total makeover på sin 1000-litersbalja
                          Ordnar du fram en 1000-litersbalja till mig, eller något annat i vettig storlek, lovar jag att pyssla med den istället för att titta på Sverige - Island på Onsdag.

                          Kommentar

                          • Christian Alfredsson
                            NCS Medlem
                            • april 2002
                            • 4122

                            #14
                            Perfekt på onsdagar är det inte Robinsson!!!
                            Christian Alfredsson
                            http://www.zoopet.com
                            http://www.christianalfredsson.com

                            Kommentar

                            • StefanL
                              Användare
                              • augusti 2002
                              • 10784

                              #15
                              Nja...jag tycker nog att Lagerbäck fegade rejält mot Kroatien. Han skulle ha haft ett mittfält av Ljungberg-Linderoth-Källström-Wilhelmsson-Alexandersson...ensam anfallare som sprang ständiga djupledslöpningar...Henke Larsson.

                              Sverige spelade grymt fegt och jag skämdes faktiskt...att sedan "mata" kroater med långbollar som de pinsamt enkelt bara kvaddade totalt så var det utan stymmelse till chans som Sverige hade att påverka resultat. Jag blir faktiskt överraskad att media inte kritiserar Lagerbäcks fegspel...det var knappt han ville ha 0-0 för tusan!

                              Mellbergs hands var verkligen med vilja...skäms över hans fega uttalande att han inte gjorde det med flit. Aston Villas fältherre börjar bli katastrofalt blek..han veknade betänkligt efter förra säsongens förödmjukelse mot lokalkonkurrenten Birmingham då Savage retades med Mellberg och den typen är rent avskyvärd...men ingen stod upp och gav stöd för Mellberg i Villa och hans självförtroende fick sig en knäck. Efter det så har han dalat...mycket också pga hans oerhörda arbetsbelastning i Villa. Där får han spela tillsammans med olika backar (beroende på vem som är hel för dagen) och orutinerade mediokra mittbackar såsom Ridgewell och Cahill. Det ger inte Mellberg självförtroendet tillbaka...

                              Alfredsson? tryckfel va? ;-)

                              Kommentar

                              Arbetssätt...