Fotoforum, bra initiativ!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

    #16
    Är man inte intresserad så är det väl bara att ignorera och göra annat. Världens enklaste knep och kräver ingen skicklighet alls att manövrera. Jag tror det här forumet som kombinerar två intressen är början på ett kanonbra förhållande som kan leda till både inspiration och kunskap med stor behållning och vidareutveckling inom området för alla. Sen är det ju alltid roligt när man kan dela ett sådant intresse med andra.

    Kommentar

    • kaj.p
      Användare
      • april 2002
      • 2294

      #17
      Tja Då kom jag in då oxå. Skall villig erkänna att mina kunskaper inom detta området är nästintills Nada!! Dock jobbar hustrun inom "Streeming Media". Så på lediga stunder lånar jag hennes utrustningen för att fota mina fiskar.
      Så min taktik är att gå ut o fota. Fyll minneskortet, in o kolla. Är bilderna dåliga så gå ut igen. Är det små fiskar som skall fotas så byt objektiv, sätt på macrot. Detta är i princip vad jag kan o efter att roa mig med att ta 100 tals kort i veckan blir det i regel några bra. Kameran är en Canon EOS 10 D o macrot Sigma 50 mm F2.8.
      Fredrik du blir trött när du läser detta va!!!!!

      Diskussällskapet
      www.diskusforum.se

      Kommentar

      • Fredrik H.
        Användare
        • april 2002
        • 1884

        #18
        Nejdå, jag blir inte trött. Din beskrivning låter som en inspirerande dag på min arbetsplats.
        Fredrik H.
        Gratis konto på: www.cichlidtube.com
        www.cichlidgallery.org
        www.tropheini.com

        Kommentar

        • Mattias Andersson
          Användare
          • september 2003
          • 788

          #19
          Kan ju säga att min "taktik" påminner om Kaj`s, fast det blir lite dyrare nu när digitalkameran pajat och systemkameran fått ersätta....

          Kommentar

          Arbetssätt...