Hur står det till med nattljuset

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanL
    Användare
    • augusti 2002
    • 10784

    #61
    Juanito skrev tidigare om att Autofocus fungerar dåligt om man skall ta foto i mörker...

    Min tog foto, men det märktes att det var svårt för kameran då det tog lång tid att ta fotot från att jag tryckt ned avtryckaren.

    Jag har inte provat med manuell focus än ,men ska göra det när tid medges...vilket borde vara nu...nää...jag är för slö nu.

    Kommentar

    • deathdealer
      Användare
      • augusti 2004
      • 1639

      #62
      en rgej bara om bilder *ler*...när ni tar upp bildena i Photoshop (antar att alla använder detta program), och sedan sparar filen så välj "bädda in ICC-profil", om man sen slår på färghanteringen i sin web-browser, så får man ett så snarlikt resultat som man kan få! Tricella, det beror helt på hur din skärm är ställd dvs hur du uppfattar bilden kontra de som ser den på din sida!
      Vet inte varför jag lägger mig i, men det blir väldigt mycket enklare om alla gjorde lika dant!

      Vänligen Deathdealer
      "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
      "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

      Kommentar

      • StefanL
        Användare
        • augusti 2002
        • 10784

        #63
        Tack för infon Deathdealer!

        Kommentar

        Arbetssätt...