hur placera utblås

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • deathdealer
    Användare
    • augusti 2004
    • 1639

    #31
    HANK1 - testa att göra filerna du lägger ut som PDF-filer....dom är EXTREMT små i färdigkomprimerat format, men innehåller oftast vektorierad information (förutsatt att du ritar det i ett vektorprogram typ: FreeHand, Illustrator eller liknande). Man kan väl lägga ut vilket filformat som hellst på dessa sidor??

    Det vore trevligt om man kunde bifoga filer på dessa sidorna oxå - eller vad tycker ni???
    Skulle hjälpa till ordentligt om man skulle förklara något....med en skiss t.ex!

    Tricella - ok.....fattar det med cirkulationspumpen....även intressant att få omdömen om hur olika fabrikat fungerar! Hoppas att vi får lite tips från andra "cirkulationspumpsanvändare" (låååångt ord *S*). det är en djungel där ute när man ska köpa något, och jag tror att det kan vara värt att "spara" ihop till det lilla extra, om kvalitén gör stor skillnad när man väl slår till!

    finns det någon av er andra som har erfarenhet av märkena som Tricella skriver om??
    Eller andra lösningar på placering av cirkulationspumpar?!?!? *intressant tråd*

    Hank - om du INTE känner till hur man gör PDF-filer...skriv en rad, så ska jag förklara!
    De flesta skulle defenitivt tjäna på att använda sig av detta...!

    mvh

    Deathdealer
    "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
    "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

    Kommentar

    • StefanL
      Användare
      • augusti 2002
      • 10784

      #32
      Du kan själv söka info på forumet angående powerheads/cirkulationspumpar då detta diskuterats ivrigt genom åren...

      Kommentar

      • deathdealer
        Användare
        • augusti 2004
        • 1639

        #33
        aha...!!!
        Ska dyka in i det med en gång!

        Tack Tricella!

        "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
        "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

        Kommentar

        • janne dansk
          Användare
          • april 2004
          • 140

          #34
          hej tropfrog jag tänkar inte att hålla på med det eliktriska jag har många kompisar en är eliktrikker så han får sköta det så hållar jag på med hans bil undertiden till hank den vita grejen som du har i botten av karet vad har du den till .samt jag vill tacka alla för en mycket bra inf om utblås
          200l 1000l på g
          <b>
          Min Zoon</b>

          Kommentar

          • Hank
            Användare
            • april 2002
            • 1321

            #35
            citat:till hank den vita grejen som du har i botten av karet vad har du den till
            En frigolitskiva som ska skydda bottenglaset. Ska ha ett gäng riktigt tunga stenar, den tyngsta väger typ 30 kg.
            Smetade på silicon med sand för att den inte ska vara så vit...
            /#378 Hank
            Zoonen:
            http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

            NCS medlemsbilder:
            http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson&#39;

            Kommentar

            Arbetssätt...