ni som har/haft flowerhorn

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Daniel Odell
    Användare
    • januari 2003
    • 2437

    #31
    johan: frakt å tillstånd går nog på en 3k, sen är det bara kvaliten på fisken som avgör slutpriset. Ett par tusenlappar skulle nog jag lägga på en flowerhorn. personligen skulle jag nog plocka upp en Perl de orient eller en red dragon
    fish r friend

    Kommentar

    • Robin
      Användare
      • januari 2003
      • 4526

      #32
      5000 pistoler alltså? :O
      Mvh
      Robin

      Kommentar

      • Johan
        Användare
        • augusti 2002
        • 3029

        #33
        wow det var lite väl.

        Kommentar

        • deelay
          Användare
          • september 2002
          • 5394

          #34
          orm måste ju göra en hacka med =)

          köp köp köp =)=)=)
          http://www.aquariumstockholm.se/

          Kommentar

          • anli
            Användare
            • mars 2003
            • 3740

            #35
            Äh va då! Det kostar att ligga på topp!
            Anders L

            Kommentar

            • Jompastar
              Användare
              • augusti 2003
              • 80

              #36
              Har haft FH. Dom vaxer otroligt snabbt och gillar inte att ha sallskap i burken efter att blivit stora. Dom lagger in en hogre vaxel i elakhet mot andra fiskar an vad jag sett i andra stora ciklider. Otroligt vackra och personliga. Hadde en hona som gillade att bli klappad medans min hane inte var sa intresserad av detta. Syrl-vassa tander som ibland sticker ut utanfor munnen. Iskallt!

              Om du undrar vad du har for FH sa kan du skicka en bild pa din fisk till nagon aterforsaljare i Asien. Dom kan tala om vad det ar for gene/kvalite etc i din fisk.

              Folk som klagar pa FH = larvigt. Ge fan i att slappa ut dom i naturen sa ar det pix. Det ar som att ga in i brukshunds klubben och saga att strav-harig tax ar at helvete fel. Ge er!

              Ett vilt bestand av strav-harig tax i Sverige skulle iochforsig vara fanatiskt trevligt!

              Jompa

              Kommentar

              Arbetssätt...