Fiskar till stort akvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanL
    Användare
    • augusti 2002
    • 10784

    #16
    fredrikr:

    Jag var snuddande nära jag med att "missa" vart ämnet var lagt. Ibland kan de vara i fel kategori...

    Personligen tycker jag att du ska ha en eloge för att du inte ändrar ditt "felaktiga" inlägg som en del andra gör...och som i sin tur får efterföljande inlägg att bli svårfattade.

    Alla kan göra fel...i trötthetens tecken (och andra också för den delen).

    orm: Bra inlägg som förklarar arternas aggression inom CA...annars är ju aggression relativt då det är svårt med måttstock om man haft/har andra arter från t ex Sydamerika/Tanganyika/Malawi/Viktoria.

    Kommentar

    • Stelin
      Användare
      • december 2002
      • 1339

      #17
      citat:Jag var snuddande nära jag med att "missa" vart ämnet var lagt. Ibland kan de vara i fel kategori...
      Jag också. Jag hann tom skriva mitt inlägg(om sydamerikaner) o lägga in det. Men som tur var såg jag så fort jag lagt in det att frågan var ställd i CA-NA sektionen.
      //Stefan Lindstedt

      Kommentar

      • nybörjaren
        Användare
        • juni 2003
        • 18

        #18
        Tack för alla svar, jättekul att "orm" gav så många förslag på c. amerikanska fiskar. Herichthys pearsei var en väldigt fin fisk men är nog svår att få tag på här i Västerås..
        Jag ska starta akvariumet imorgon och sedan får jag fundera lite mer...Jag skriver lite senare hur allt blev (om nu någon skulle vara intresserad*s*.
        Pa

        Kommentar

        • Daniel Odell
          Användare
          • januari 2003
          • 2437

          #19
          men västerås ligger inte så långt från sthlm, man tar väll tåget på dryga timmen?
          fish r friend

          Kommentar

          • Pjotr
            Användare
            • april 2002
            • 129

            #20
            Kolla med Assar på ZooHoo i Västerås, han kan säkert ta hem det du vill.
            mvh Pjotr

            http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=130722
            http://www.cardomain.com/ride/690250

            Kommentar

            Arbetssätt...