Efter flytten, nystarten
Kollaps
X
-
-
Annars kan du ha ett smygakvarium till därunder, nån intressant odling kanskeLämna en kommentar:
-
-
-
Min hona tyckte vi kunde sälja giraffnosmalen när jag såg i en affär att en lika stor kostade 9.995:-
Man säljer inte en vän/familjemedlem... kanske dyker det upp en annons på blocket "49 årig förskollärare i fin kondition till högstbjudande"... nä, hur skulle det se ut?Lämna en kommentar:
-
Det är viktigt att honan trivs i habitatet, annars kan hon snegla åt andra hannar med flotta stenar...Lämna en kommentar:
-
-
Vill man ha fler än ett akvarium och en sambo så vinner man på att hålla det på en nivå som duger inredningsmässigt. Kan man tänka sig att skippa sambo-delen så går det bra att ha en odlingslokal i lägenheten
Lämna en kommentar:
-
Förbaskat stiligt! Det är uppenbart att en snygg installation också vinner mer acceptans hos resten av populationen så det är långsiktigt smart att göra det så fint man kan... Lite som att putsa på stenen för att honan ska trivas och vilja stanna...Lämna en kommentar:
-
Igår fick jag glasskivorna ovanför burken på plats. Dom blev mattsvarta (dekorfilm). Jag har velat och tänkt fram och tillbaka kring det här med färgvalet på luckorna. Helst ville jag ha samma färg som på väggen men att måla på glas.. Det skulle inte hålla sig snyggt tyvärr så nu fick det bli så här. Jag är nöjd!Lämna en kommentar:
-
Tackar!
Ja varför ska man göra något enkelt för sig själv?Senast redigerad av Erik Österlund; 06 June 2017, 08:31.Lämna en kommentar:
-
Imponerande! Väldigt kul att se Era idéer, byggen och lösningar. Tack för att Ni delar med Er, EriK Ö, mrazter, Pettap, som kanske är mest aktiva med projekt här på sidan.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: