SA/CA mix 1050 liter, filmsnutt

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • irwin_fletch
    Användare
    • april 2010
    • 306

    #16
    Snygga fiskar och underbart kar. Håller med om att argenteus är en drömfisk, men för mig stannar det nog vid en dröm...

    Kommentar

    • Pabbe
      NCS Medlem
      • september 2006
      • 1805

      #17
      Ursprungligen postat av irwin_fletch
      Snygga fiskar och underbart kar. Håller med om att argenteus är en drömfisk, men för mig stannar det nog vid en dröm...
      Thanks. Såg just dina sköna kar i helkars-tråden. Nog kan du klämma in ett ca-kar också

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • september 2009
        • 22831

        #18
        Ursprungligen postat av Pabbe
        De sex Satanoperca rhynchitis har ersatts av fyra fina Paraneetroplus argenteus , från Akvarielagret. Den största 15 cm och tre på 12-13 cm. Dettahar varite en drömfisk i åratal.
        Lite taskiga bilder.
        Aha du kunde inte hålla dig alltså, ja inte blir man lycklig av att stapla stålarna på hög det är då säkert
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        • Pabbe
          NCS Medlem
          • september 2006
          • 1805

          #19
          Ursprungligen postat av DaRe
          Aha du kunde inte hålla dig alltså, ja inte blir man lycklig av att stapla stålarna på hög det är då säkert
          Så sant, så sant, David. Men min ekonomi är så tajt, så pengastaplar ser jag bara på bild...Därför försöker jag hålla ett särskilt fiskkonto. Min guldgruva är ancistrus. Försäljning därifrån, och andra yngel går direkt tillbaka in i hobbyn. Förra året sålde jag bara ancistrus för runt 7000 kr.
          Nu fick jag också en hygglig slant för mina satanoperca, så argentea-diamanterna belastade inte hushållskassan direkt

          Kommentar

          Arbetssätt...