Hjärtat blöder och samvetet är svart, men vad skall man göra.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Wilhelm
    Användare
    • april 2002
    • 9122

    #16
    Men när dom växt till sej började det hända saker, som jag absolut inte tänkt mej.
    Vad hände?
    mvh Wilhelm

    "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


    www.linkopings-akvarieforening.net/
    Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
    www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

    Kommentar

    • mats44
      Användare
      • mars 2011
      • 13

      #17
      Dom bråkade med varandra och som omväxling gav dom sej på övriga invånare, som dom skadade illa. Jack Dempsey, Eldbuk, Zebraciklid m.fl.

      Kommentar

      • Ciklidtok
        Användare
        • september 2008
        • 506

        #18
        jag har haft Påfåglar i flera år, mer eller mindre. Jag har haft både småttingar, fullvuxna och även lekpar.....De har inte varit särskillt bråkiga, varken med varandra eller med andra. Visst har det varit småtjafs emellan påfåglarna, men inte så det har blivit allvarligt.

        Jag har just nu 5 vuxna Påfåglar, 4 har jag haft sedan de var små, den ena honan är uppemot 10 år gammal Och de 4 har aldrig bråkat med nån annan. Det var när den fullvuxna hannen kom in i karet det blev rörigt, vist skulle jag kunna avliva honom, men samtidigt så känns det lite fel att avliva fullt friska fiskar

        Nej, jag känner som så att så länge jag inte märker att jaggan far illa eller att de börjar bråka sinsimellan....Så får jag ha den här lösningen, Jaguarena och evt. avkomma får gå i 300 litern, medans Påfåglarna och Channan får vara kvar i 720 litern
        www.ciklidtok.weebly.com
        *720 liter
        *375 liter
        *300 liter
        *275 liter
        *112 liter

        Kommentar

        Arbetssätt...