Tanganyika bilder utom tropheus
Kollaps
X
-
Har heller aldrig sett det på "leptosama" gärna en uppdatering på ynglerna sen. Mille -
Häftig firre, tyvärr kan jag inte svara på hur vanligt det är men jag tippar på att det är ovanligt, jag har inte heller sett det.Lämna en kommentar:
-
-
-
Ingen aning hur goda niggrisar uppfattas, men dom verkar ha en tämligen ointressant inverkan på övriga invånare i mitt kar. Men det är ju skillnad på att se ut som mat och inkräktare
Ett stim niggrisar skulle kunna se sagolikt läckert ut i ditt kar. Även om dom rätt ofta stryker omkring i mer eller mindre samlad trupp på öppet (högt som lågt) vatten så stryker dom omkring lite var för sig som slickade utefter klipp/stenformationer rätt mycket, in och ut genom skrevor/hålor. Enbart bakgrunden i sig tror jag utgör ett bra skydd. Och din bakgrund ser ut som ett drömtillhåll för niggrisar.Lämna en kommentar:
-
Ett stim niggrisar skulle kunna se sagolikt läckert ut i ditt kar. Även om dom rätt ofta stryker omkring i mer eller mindre samlad trupp på öppet (högt som lågt) vatten så stryker dom omkring lite var för sig som slickade utefter klipp/stenformationer rätt mycket, in och ut genom skrevor/hålor. Enbart bakgrunden i sig tror jag utgör ett bra skydd. Och din bakgrund ser ut som ett drömtillhåll för niggrisar.Lämna en kommentar:
-
Den var riktigt tjusig,härlig färgkontrast mellan främre o bakre delen av kroppen, stjärtfenan var häftig, gäller nog att inte ha den ihop med någon som gillar att bita i dom spröten. Vet du varifrån den kommer? Kan inte hitta "Mukosa" som fångstplats på kartan.MilleLämna en kommentar:
-
-
Lämna en kommentar: