Aequidens metae i rejäl storlek

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Banderad
    Användare
    • februari 2006
    • 3479

    #16
    Ursprungligen postat av salmberg
    Riktigt snygga.. Hoppas det kommer att gå bra för dom..
    Jo, jag hoppas på en lek eller två. Hade varit kul att dra upp en kull av dessa. Det vimlar väl inte av metae i Sverige heller (inte här i söder i alla fall).

    /Jocke

    Kommentar

    • salmberg
      NCS Medlem
      • oktober 2007
      • 830

      #17
      Var nog 2-3år sedan jag så Metae i mina hemtrakter. Vet ätt Åleds hadde många för 1år sedan,men bara 2-3st i juli förra året. Klart du ska dra upp lite efter dom..

      Fick förövrigt hem ett par Cichlasoma pusillum i fredags. Ganska skygga,men jag kommer att lägga upp bilder på dom i sa-bilder senare..

      Kommentar

      • Banderad
        Användare
        • februari 2006
        • 3479

        #18
        Ursprungligen postat av salmberg
        Var nog 2-3år sedan jag så Metae i mina hemtrakter. Vet ätt Åleds hadde många för 1år sedan,men bara 2-3st i juli förra året. Klart du ska dra upp lite efter dom..

        Fick förövrigt hem ett par Cichlasoma pusillum i fredags. Ganska skygga,men jag kommer att lägga upp bilder på dom i sa-bilder senare..
        Gör det! Alltid kul att se lite ovanliga arter... Jag får väl ta en tripp neråt Skåneland i vår och kolla på era fiskar. Hade varit kul att dra ihop någon form av CA/SA-träff för oss i Söder. Om någon/några av er har vägarna förbi Blekinge är det bara att höra av er.

        /Jocke

        Kommentar

        • salmberg
          NCS Medlem
          • oktober 2007
          • 830

          #19
          Klart att vi ska ta och träffas.. Tycker vi tar det när det blivt lite varmare ute.

          mvh Rickard

          Kommentar

          Arbetssätt...