CA-bilder del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Nu skall jag bli lite jobbig, jag hoppas att ni har överseende med detta.
Det har kommit ett par olika, mycket intressanta, diskussioner här.
Den om de olika varianterna på CA-arterna är ju klart intressant.
Sen kom ju frågan upp om hur ett kar skulle befolkas, den kan också ge en hel del svar.
Men det vore nog enklast om de kunde hållas i separata trådar. Det blir lättare att svara på de olika frågorna då.
Samtidigt så blir det också lättare för alla de som inte svarar men väl läser vad vi andra skriver.Senast redigerad av RobinH; 08 September 2010, 22:47.Lämna en kommentar:
-
Nu skall jag bli lite jobbig, jag hoppas att ni har överseende med detta.
Det har kommit ett par olika, mycket intressanta, diskussioner här.
Den om de olika varianterna på CA-arterna är ju klart intressant.
Sen kom ju frågan upp om hur ett kar skulle befolkas, den kan också ge en hel del svar.
Men det vore nog enklast om de kunde hållas i separata trådar. Det blir lättare att svara på de olika frågorna då.
Samtidigt så blir det också lättare för alla de som inte svarar men väl läser vad vi andra skriver.Lämna en kommentar:
-
Akvariebygge 614liters mått 210*65*45
tjena ja då var man igång med akvariebygget då.frågan är nu vad jag skall ha i det när det är färdigt tänkte köra lite sa dvärgciklider men jag vet inte riktigt om det blir det jag är mer int av ca ciklider. men jag vet inte riktigt vilka arter jag vill ha tänkte fråga på tråden om råd.Lämna en kommentar:
-
Generellt sett så behöver man nog sällan bekymra sig för nåt som ens liknar inavel i sverige på CA, möjligen vissa av de klassiska arterna som nigrofasciatus och meeki.
Det är så liten marknad för de större CA så när de finns så är de nog rätt nära besläktade med VF föräldrar och ofta importerade.
DRE: du har gjort en helt riktig iakttagelse, CA kryllar av vackra ciklder, en del helt sanslöst vackra men det är naturen som står för den biten.
Mvh JariLämna en kommentar:
Lämna en kommentar: