Sjuka troffar, hur man upptäcker det och behandlar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Norrland
    Användare
    • december 2009
    • 557

    #31
    Kolla antalet firrar sa ingen saknas. Ligger dod nagonstans bakom modul etc?
    Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.

    Kommentar

    • Nisse F
      Användare
      • februari 2009
      • 26

      #32
      Vet du vad Larry. Jag är precis hemkommen från en kille som du var och hjälpte i fredags. Där får mina fiskar gå ett tag medans jag börjar om från början med mitt problem kar.
      Tråkigt och höra att du också fått nitrit, men det är som du säger nästan en omöjlighet att inte få en nitrit topp i ett nystartat kar. Hoppas och tror, förlåt, vet att du klarar detta mycket bättre än jag.

      Kommentar

      • Nisse F
        Användare
        • februari 2009
        • 26

        #33
        Hej Norrland. Såg inte din kommentar. För att svara på frågan: Ja det är en btn modul a. Modulen har så att säga ingen topp utan är öppen uppåt om du förstår min dåliga förklaring, så att komma åt filtret är inga som helst problem.

        Kommentar

        • LN
          Användare
          • december 2004
          • 4744

          #34
          Bra beslut Nisse. Helt rätt att lasta ur o börja om.
          Ja hoppas att ja inte behöver vara lika drastisk men den som lever får se
          Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
          Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

          Kommentar

          • Norrland
            Användare
            • december 2009
            • 557

            #35
            Ursprungligen postat av Nisse F
            Hej Norrland. Såg inte din kommentar. För att svara på frågan: Ja det är en btn modul a. Modulen har så att säga ingen topp utan är öppen uppåt om du förstår min dåliga förklaring, så att komma åt filtret är inga som helst problem.
            Japp, har sett hur det fungerar.
            Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.

            Kommentar

            Arbetssätt...