222 Liter Apistogramma NU med co2!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Johanski
    Användare
    • juli 2009
    • 25

    #16
    Ursprungligen postat av JosephineFredrik
    De snabbväxande bubblar hela tiden nästan, de långsamväxande endast några dagar efter vattenbyte.
    Det råkade du utlämna i första svaret Bubblar det hela veckan och nya skott ser fräscha ut så fortsätt med vad du gör

    Kommentar

    • FrePGun
      Användare
      • mars 2009
      • 2410

      #17
      Ursprungligen postat av Johanski
      Det råkade du utlämna i första svaret Bubblar det hela veckan och nya skott ser fräscha ut så fortsätt med vad du gör
      Byter 20% vatten i veckan.

      Co2 på en timme innan ljus och av en timme innan de släcks, ca 12 timmar ljus.

      En bubbla var tredje sekund.

      Har knappt rört något sen jag startade men fick de väll rätt från början

      Kommentar

      • FrePGun
        Användare
        • mars 2009
        • 2410

        #18
        Nu har jag en före och efter bild.

        De snabbväxande växterna får jag ansa på varje vecka, den längst till vänster tar sig en dryg Dm på 7 dagar.

        växten med vågiga blad, cryptocorone??!?!! Den har fått mängder med skott nu som vuxit upp ur sanden, samt att mina riktigt låga växter längst fram ÄNTLIGEN har börjat ta sig och sprida sig.

        Kommentar

        • RobinH
          Användare
          • augusti 2008
          • 2150

          #19
          Ursprungligen postat av JosephineFredrik
          Nu har jag en före och efter bild.

          De snabbväxande växterna får jag ansa på varje vecka, den längst till vänster tar sig en dryg Dm på 7 dagar.

          växten med vågiga blad, cryptocorone??!?!! Den har fått mängder med skott nu som vuxit upp ur sanden, samt att mina riktigt låga växter längst fram ÄNTLIGEN har börjat ta sig och sprida sig.
          Snyggt..

          Vad har du för fiskar i mer än kardinaltetror?
          CA

          Kommentar

          • Gäst

            #20
            Ursprungligen postat av JosephineFredrik
            Nu har jag en före och efter bild.

            De snabbväxande växterna får jag ansa på varje vecka, den längst till vänster tar sig en dryg Dm på 7 dagar.

            växten med vågiga blad, cryptocorone??!?!! Den har fått mängder med skott nu som vuxit upp ur sanden, samt att mina riktigt låga växter längst fram ÄNTLIGEN har börjat ta sig och sprida sig.
            Charmigt!

            Mvh/Andreas.

            Kommentar

            • FrePGun
              Användare
              • mars 2009
              • 2410

              #21
              Ursprungligen postat av RobinH
              Snyggt..

              Vad har du för fiskar i mer än kardinaltetror?
              Hehe just nu, två dvärgkulfiskar och en ensam Apistogramma Bitaenita Hona.


              Ska se om jag inte kan hitta lite sällskap till henne i helgen. Eller någon ny apisto sort.

              Kommentar

              Arbetssätt...