Ciklidbladet & förslag hur NCS ökar medlemsantal

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lutt
    Användare
    • October 2005
    • 1919

    Nej jag tror inte att malawe har varit den enda som tyckt du Janne varit lite sur på senaste tiden....men varför hålla på, vad vinner vi på det?

    Kommentar

    • malawijanne
      Banned
      • November 2005
      • 3217

      Ursprungligen postat av Lutt
      Nej jag tror inte att malawe har varit den enda som tyckt du Janne varit lite sur på senaste tiden....men varför hålla på, vad vinner vi på det?
      Ja, att jag har varit lite obekväm för vissa, men sur, nej detta lilla forum för ciklider gör mig inte sur, men däremot så har jag insett hur en del människor kan vara inskränkta och blockerade i sitt tänkande-.Janne

      Kommentar

      • kaj.p
        Användare
        • April 2002
        • 2294

        Ursprungligen postat av malawijanne
        Ja, att jag har varit lite obekväm för vissa, men sur, nej detta lilla forum för ciklider gör mig inte sur, men däremot så har jag insett hur en del människor kan vara inskränkta och blockerade i sitt tänkande-.Janne
        Visst är det så. Men i debatten vidga sina vyer o bredda vår tidning o vårt forum så är det du som är inskränkt o har tunnelseende janne.
        Diskussällskapet
        www.diskusforum.se

        Kommentar

        • Mikael W
          NCS Medlem
          • August 2002
          • 8598

          Varför ska det vara så himla svårt att diskutera det som tråden handlar om? Personligt bjäbbande intresserar knappast andra än dem som är parter i det, men leder i stället till att tråden (och diskussionen) dör.

          Även om det kräver en stor ansträngning att "ta skit" utan att ge skit tillbaka är det ändå i längden värt besväret, man vinner så mycket mer aktning och respekt för sina åsikter i sak på det sättet.
          mvh
          Mikael W
          (NCS-medlem sedan 1981)

          Kommentar

          • Lutt
            Användare
            • October 2005
            • 1919

            Jag tror att en ny kategori som "Identifiera fisken" skulle locka mer folk att registrera sig och iaf posta ett inlägg i den kategorin.

            Kommentar

            • cf.akvarielagret
              Användare
              • April 2002
              • 5028

              Phoogle Map

              är något jag saknar
              jag är Ateist
              men Gud talade till mig
              Gud är stor
              jag frågade hur stor ? inget svar
              han kanske behövde låna toaletten

              Kommentar

              • endymion

                Ursprungligen postat av Lutt
                Jag tror att en ny kategori som "Identifiera fisken" skulle locka mer folk att registrera sig och iaf posta ett inlägg i den kategorin.
                Bra idé det måste vi genomföra.

                Kommentar

                • endymion

                  Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
                  Phoogle Map

                  är något jag saknar
                  Tyvärr verkar det ju fortfarande vara problem med det plugin-programmet.

                  Kommentar

                  • Engelholm Audio
                    Användare
                    • August 2009
                    • 366

                    Ursprungligen postat av Rickard
                    http://www.expressen.se/husdjur/1.15...-akvariefiskar

                    Här rekomenderar dom Zoopet som hemsida när man skall skaffa akvarium. Vad kan vi göra för att synas i Expressen eller liknande. Skall man kontakta tidningar och be dom göra repotag om våra galna projekt (strömningskar, Husbygge runt mitt kar. mm.)
                    Tycker Rickard har en väldigt bra poäng här! Kan man komma in och komma med i den stora median så snackar plötsligt om genomslagskraft i 10'000-tal!
                    Vänliga hälsningar, Pär!
                    CAF: http://www.akvariekarlskrona.se/
                    Hifi: http://www.engelholmaudio.com/

                    Kommentar

                    Arbetssätt...