Hur snabbt växer blå ciklider

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Aussen
    Användare
    • januari 2009
    • 19

    #16
    vinkeltetran verkar häftig. Skulle jag kunna köpa 15 sådanna eller måste jag ha fler?

    Kommentar

    • Banderad
      Användare
      • februari 2006
      • 3479

      #17
      Patrik hann före mig och kom med vettiga förslag. Dessutom är det bättre att lyssna på honom än mig vad det gäller tetror, jag har ingen vidare koll på vilka som går högt eller lågt i karet o.s.v. Det du bör tänka på är väl att de inte ska gå in i munnen på en fullvuxen Blåciklid, om du inte tycker det är kul att köpa nya förstås och gillar att se jaktbeteenden i karet Jag hade definitivt undvikit de allra minsta typ neoner, kardinaler o.s.v. Jag vet inte om de går på lite högre som Fantomtetran. Annars tycker jag Svart fantomtetra är snygg och intressant.

      /Jocke

      Kommentar

      • Aussen
        Användare
        • januari 2009
        • 19

        #18
        Helt plötdligt en morgon när jag vaknade så var det där röret borta och dom hade inget intresse för varandra. Men nu har dom börjat spänna upp sig för varann igen vad kan jag göra för att inte misslyckas denna gången också? Och sen har jag ett litet yngelakvarie som står tomt skulle man kunna odla räkor där och sen mata blåcikliderna med dom? Jag läste att man inte behöver någon pump till räkor är det sant?

        Mvh, Simon

        Kommentar

        Arbetssätt...