Kan vara akut ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • cf.akvarielagret
    Användare
    • april 2002
    • 5028

    #16
    Ursprungligen postat av Cronan
    Jo tyvär så är det inget skit på rutan . Ser ut som om du gör en prick med en blyertspenna möjligtviss lite i sidled .När man känner efter så märker man nästan inte den .
    Jag är inte lika säker
    ta fram ett rakblad nu
    jag är Ateist
    men Gud talade till mig
    Gud är stor
    jag frågade hur stor ? inget svar
    han kanske behövde låna toaletten

    Kommentar

    • Cronan
      Användare
      • juli 2008
      • 907

      #17
      Har försökt med rakblad ingen skillnad tyvär

      Kommentar

      • maaah
        Användare
        • augusti 2005
        • 89

        #18
        undrar om han inte menade att du kan märka ifall det är en spricka med rakbladet??


        Sen har jag funerat mycket på detdära med alustälningar vs möbelkar. när man sätter ett kar på en aluställning så är man jätte nogran med att få det i våg, men när man ställer det på en möbel så går det inte ens att justera. möbeln kan väll aldrig vara så kraftig så att ojämnheter i golvet inte kommer påvärka karet väll???? eller är det inte så känsligt som vissa vill få det låta som?

        Kommentar

        • Cronan
          Användare
          • juli 2008
          • 907

          #19
          Ska testa detta direkt . Min möbelställning går att ställa in precis som man vill ha det samtliga sex ben plus de två "extra benen" är höj och sänkbara

          Kommentar

          • Cronan
            Användare
            • juli 2008
            • 907

            #20
            Kände efter med rakblad hur pass djup det var och det var precis jag kunde känna att där var en spricka eller prick som jag skulle kalla det .Fick andvända spetsen på rakbladet för att märka den .Har två repor i glaset ner till som kändes betydligt mer. Ska jag chansa eller beställa nytt kar i morgon .Hade tänkt att lägga pengarna på ett nytt 900l men nöden har ingen lag .

            Kommentar

            Arbetssätt...