If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det är första gången som jag försöker mig på en grupp-bild. Ikolerna var dom som fick stå ut med mig denna gång.
Hälsningar
/Johan
Ser trevligt ut, kul att se fler fiskar än en. Tycker gott och väl att ni/vi kan slänga in lite videobilder oxå (lättare för oss som inte har systemkameror) för att hålla tråden vid liv.
Petristråden lever ju sitt eget liv om priser på firrarna och vems som är störst :-) (underhållande läsning, och en del coola bilder)
Det är ju inte alla som är intresserade av vem som betalat mest/minst för firrarna, finns nog en del som hellre vill se bilder och beskrivande texter om hur de uppför sig i sina små glasburkar.
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.
Ser trevligt ut, kul att se fler fiskar än en. Tycker gott och väl att ni/vi kan slänga in lite videobilder oxå (lättare för oss som inte har systemkameror) för att hålla tråden vid liv.
Petristråden lever ju sitt eget liv om priser på firrarna och vems som är störst :-) (underhållande läsning, och en del coola bilder)
Det är ju inte alla som är intresserade av vem som betalat mest/minst för firrarna, finns nog en del som hellre vill se bilder och beskrivande texter om hur de uppför sig i sina små glasburkar.
Tack Jocke!
Jo visst är det trevligt med videofilm oxå men jag håller mig till stillbilder.
Med anledning av Petristråden håller jag med, kanske blir lite väl mycket diskussioner om vilket pris de är värda.
JonnyE och Braskebratt härligt att få se era Bulu Point
Jonre723, har du inga bilder på de "spräckliga eländen"?
/Johan
Senast redigerad av Johan F; 15 October 2009, 09:04.
3000 liter med Tropheus http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi Maswa
Kommentar